hallo, ik heb gisteren een test gedaan, met ochtendurine, die was nog wel wat vaag (het 2e lijntje. Maar nu vandaag weer een test gedaan, met middagurine (12.00) en die was nog hetzelfde als gisteren. Klopt dit, 0f is dit een teken dat het niet goed zit, ben ik te ongeduldig? Wanneer kan ik het beste testen voor beter resultaat? Groetjes een onzekere kikker
een streep is een streep! dus zeker wel zwanger! GEFELICITEERD! Als je volgende week test dan zal er waarschijnlijk wel al een dikker streepje staan, omdat er dan al meer HCG in je urine zit! -xx-
Op welke dag van je cyclus heb je getest? Ik moet namelijk nog 5 dagen wachten en ben een beetje ongeduldig :-$
hey je hvg stijgt in het begin van je zwangerschap om de 1,5 dag dus misschien heb je twee maal binnen die tijd getest heb heb je daarom twee vagen testen! doe over twee dagen nog een test en je zal zien dat je twee vette strepen hebt en een streep is een streep gefeliciteerd
o kijk, dat stelt me zeker gerust, ik werd echt een beetje wanhopig, de symptomen spreken boekdelen, ik zie al een klein buikje, en ben bang dat ik binnen een paar weken, mijn eigen broeken niet meer aan kan. groetjes kikker
pffffff gelukkig dacht dat ik even spoken zag maar niet dus hihi dus over paar dagen even weer testen
ja idd lovely ben gelukkig niet de enige hihi ga vrijdag weer testen en dan hopen dat het duidelijker is