Te vroeg Letrozole na Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MargotD, 31 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MargotD

MargotD Actief lid

31 mrt 2023
    130
    71
    28
    Vrouw
    Hey iedereen

Mijn partner en ik zijn al een tijdje aan het proberen voor een kindje. Aangezien mijn cyclus zeer onregelmatig is, zijn we na een jaar gestart met Clomid. Heb al 6maanden Clomid genomen. Vorige maand dan uiteindelijk van dokter veranderd. Zij stelde IUI voor na Letrozole te nemen. Vorige donderdag dacht ik dat mijn menstruatie gestart was. Heb deze dag dus als cyclusdag 1 genomen en vanaf dag 3 letrozole genomen. Op de dag dat ik de letrozole begon te nemen, was mijn menstruatie precies gedaan. Bijna geen bloedingen meer en de dag erna helemaal niets meer. Nu gisteren op dag 6 van mijn cyclus is mijn menstruatie opnieuw doorgekomen. Het is nu echter veel meer en veel pijnlijker dan de eerste keer. Begin dus te vrezen dat die eerste 3 dagen niet echt mijn menstruatie waren. Nu maak ik me zorgen over de Letrozole. Heb ik deze nu te vroeg genomen? Kan dit kwaad? Is heel deze maand nu verloren? Ik voel me heel radeloos. Heb gisteren al 4x gebeld met mijn dokter en wil haar niet nogmaals liggen storen. Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee.

2. MargotD

MargotD Actief lid

31 mrt 2023
    130
    71
    28
    Vrouw
    En wat gaat die eerste bloeding dan geweest zijn? Innesteling? Lijkt me lang dat het dan 3 dagen duurt. Heb ik de innesteling dan verpest met mijn letrozole?

3. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Verloor je die dagen echt helderrood bloed?

4. MargotD

MargotD Actief lid

31 mrt 2023
    130
    71
    28
    Vrouw
    #4 MargotD, 31 mei 2023
    Laatst bewerkt: 31 mei 2023
    Iemand al ervaring met letrozole te vroeg te nemen? Kan dit kwaad? Kan ik nog altijd zwanger geraken of is dit een gemiste cyclus?

5. MargotD

MargotD Actief lid

31 mrt 2023
    130
    71
    28
    Vrouw
    Eerder lichtroze

6. MargotD

MargotD Actief lid

31 mrt 2023
    130
    71
    28
    Vrouw
    Is er iemand die hier advies over heeft? Ben een beetje radeloos aan het worden

7. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Lastig te zeggen zo, ik zou toch echt je arts weer vragen misschien heeft zij er zo al antwoord op of even met de echo kijken.

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Je ongesteldheid begin je pas te tellen vanaf de eerste dag helderrood bloedverlies…. Dan weet je dat voor de volgende keer :)

9. MargotD

MargotD Actief lid

31 mrt 2023
    130
    71
    28
    Vrouw
    Bedankt voor jouw reactie. Ga er zeker volgende keer op letten! Het is alleen regelmatig dat het bij dat lichtroze blijft.

Heb je eventueel al ervaring met het nemen van Letrozole of Clomid te vroeg in de cyclus? Zou deze cyclus nu verloren zijn?

10. MargotD

MargotD Actief lid

31 mrt 2023
    130
    71
    28
    Vrouw
    Maandag moet ik langsgaan voor een echo. Zal vermoedelijk nog te vroeg zijn om al iets van eisprong te zien. Heel het traject is soms verwarrend! Ik heb het gevoel dat ik mijn eigen lichaam niet meer ken. Heb jij dit soms ook?

Deel Deze Pagina