hai allemaal terwijl de test gisteren en eergisteren aangaf met lichte streep dat ik evt zwanger was werd ik vanmorgen wakker en had een beetje rugpijn en buikpijn en mijn temp was nog steeds 37'0 en vloeide een beetje kan het toch ongi zijn of is het oud bloed en nog steeds zwanger liefs kaley
Goedemorgen Kaley, Wat vervelend Ik durf het echt niet te zeggen. Ik zou straks de ha even afwachten. Veel sterkte en succes en hoop dat het niets betekent! Liefs Nathasja
goedemorgen tassie ja ik weet het ook niet meer dus zo eerst maar eens naar de HA en dan hoor ik daar meer want gissen is ook niet goed toch maakt je alleen maar onzeker en nerveus wie weet deze ronde toch niet maar dan snap ik die testen weer niet mn symptonen zijn er nog steeds en mn temp is ook nog steeds 37"0 heel raar maar goed straks horen we meer hou je op de hoogte liefs kaley
hai hai net terug van de huisarts test zegt negatief en word dus gewoon ongi dus op naar de volgende ronde je lichaam kan je dus aardig voor de gek houden maar we houden moed en hoop ronde 5 is aan de beurt liefs kaley