Hoi dames, Ik probeer hoop te houden maar het valt Mij onwijs zwaar. Best erg teleurgesteld. Ik heb vanmorgen een terugplaatsing gehad van Een 2 cellige embryo. Zondag was de punctie. Dus vandaag twee dagen geleden. Zijn er dames zwanger geworden met een twee cellige? Ik had graag gezien dat de embryo 4 cellig of meer was geweest. (Vorige terugplaatsing was een 4 cellig embryo.) Ik heb zo'n doem gedachte dat deze terugplaatsing tot niks uitloopt. Heeft het überhaupt wel kans van slagen een twee cellige? Liefs
Wou dat ik je gerust kon stellen, maar dat lijkt me wel erg weinig. Aan de andere kant zouden ze geen embryo terugplaatsen die geen kans van slagen heeft. Dus probeer toch hoop te houden!
Snap je gevoelens goed hoor.. En het klinkt niet super, maar wat is normaal voor dag 2? Dat weet ik even niet. Wat zeiden ze in het ziekenhuis? Je kan van een 8 cellige emmy niet zwanger raken, en van bv een 2 cellige wel....zoveel factoren moeten goed zijn om zwanger te raken.. Ik duim keihard voor jullie!
Het is erg weinig. Maar het gaat erom of een embryo gaat delen. Wie weet heeft het in jouw buik een betere plek dan in een schaaltje en gaat het nu een groeispurt maken. De hoop zeker niet opgeven!
Precies! Als het embryo niet goed genoeg zou zijn geweest, hadden ze het niet terug geplaatst. Een kans is een kans meid, hou een beetje moed.
Het ziekenhuis zei verder niet zo heel veel. Alleen dat het resultaat van het aantal bevruchtingen wederom Erg tegenviel en dat er wederom geen cryo s zijn. Maar ik moest dit wel zien als een kans.
Eerste poging was ivf. Toen 8 eicellen. 2 bevruchtingen. terugplaatsing van een 4 cellige. Geen cryo's. Deze poging was een icsi poging. Nu 9 eicellen. 2 bevruchtingen. Vanmorgen terugplaatsing gehad van 1 embryo. 2 cellig. Geen cryo's.
Je hebt dus al ICSI gedaan en ook daarmee een vrij laag aantal bevruchtingen, jammer genoeg... Qua aantal eicellen zit je op zich wel goed. Wat voor hormonen spuit je? Soms kan het aan de kwaliteit van je eicellen liggen. En dan heb ik wel eens gehoord dat bijvoorbeeld Menopur een betere kwaliteit eicellen zou opleveren dan Puregon. Een betere kwaliteit eicel kan ervoor zorgen dat je meer en betere bevruchtingen hebt. Misschien is dat een optie?
Pfff kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt! Maar ze zouden het vast niet terugplaatsen als het waardeloos zou zijn. Sterkte hoor!
Ik gebruik voor de hele poging Microgynon 30 (de pil) Menopur (150 eenheden per stimulatie dag) Pregnyl 5000 eenheden Lutinus (progesteron , 3 x daags vaginaal inbrengen)
De moed zakt mij zeker in de schoenen. Ik herpak mij elke keer wel weer na tegenslagen in de mmm. Maar This op deze manier wel erg moeilijk Om positief te blijven denken.
Hoi Degen. Ik ken je nog van het topic over embryo terugplaatsing na ivf van afgelopen september. Hopelijk gaat je embryo mooi door delen. Snap je onzekerheid hoor. Heel veel sterkte de komende tijd!
Hoi Schorpioen, Ik zag je mooie onderschrift al. En zeker ken ik je nog van het topic van een Aantal maanden geleden. Wat fijn dat jij nog heerlijk zwanger bent. Liefs
Hoi Degen, ik zit met dezelfde gevoelens als jou. Heb gisteren een terugplaatsing gehad van een 2 cellige, ben zelf ook erg onzeker en de moed zakt mij nu ook al in de schoenen
Hoi Mariska. Fijn dat wij elkaars gevoelens goed Kunnen voorstellen/kunnen begrijpen. Ik probeer zo positief mogelijk te Blijven denken. Ik ben allang blij dat er überhaupt een Tp heeft plaats gevonden dan helemaal Geen. Wat ook had gekund. Deze tp is toch wel weer een kans. Wat zeiden jou artsen van het resultaat?
@mariska. Ik zie trouwens dat je in Groningen woont? Ik woon ook in die omg. Ik doe ivf/icsi in het umcg. Loop jij daar ook?
hey das toevallig, ja ik loop ook in het umcg. Ja begrijp het wel, het is wel een kans alleen ik vergelijk het steeds met de embryo van mijn dochter dat was een 4 cellige een topembryo zeiden ze toen. En dat is nu steeds niet het geval, wordt daar erg onzeker van. Maar ik moet denk ik ophouden met steeds te vergelijken. Maar kan het moeilijk uitschakelen. Ik vroeg naar de kwaliteit van de embryo en ze zei dat het een 2 cellige was maar ws al op het punt stond verder te delen. Hij was mooi zonder al te veel stukjes zei ze. We wachten maar af meer kan ik niet doen
Ik snap dat je de vergelijking maakt. Ik heb vorig jaar sept. Tp gehad van een 4 cellige. Helaas is die poging niet gelukt. We hebben elkaar vast wel eens gezien Daar in de wachtkamer, hihi.