Als je onzeker bent altijd even bellen. Ik hoor hier wel altijd dat je je niet echt zorgen hoeft te maken zolang het geen helder rood bloed is en je er geen krampen bij hebt. Het kan oud bloed van de innesteling zijn. Maar er zijn altijd uitzonderingen, als je het niet vertrouwd moet je gewoon de VK even bellen! Liefs, Tijgetje
Hier is ooit een topic overgeweest, misschien staat hier iets in waar je wat aan hebt! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... uinverlies
ik had dat rond die tijd ook gehad, maar de VK zie dat het waarschijnlijk niks was maar als het aanhield moest ik maar langskomen...bij mij hield het toen vrij snel op. Rond de 7 weken had ik het weer(zelfs echt rood bloed)...ik schrok toen ook behoorlijk maar mijn VK zei dus zolang ik geen krampen had dat er niks ernstigs aan de hand was. Ik mocht voor mijn gemoedsrust wel na het weekend even langskomen. Toen heb ik een inwendige echo gehad en alles was in orde! Het schijnt heel veel voor te komen in het begin van de zwangerschap...ik wist dit eerst ook niet maar ik hoor steeds meer verhalen om mij heen van vrouwen die het ook hebben gehad.
het komt en gaat.De ene keer heb ik wat bruin slijm op mn wcpapiertje en de volgende keer weer niet.Het ziet er echt uit als oud bloed gemengd met wat afscheiding.
Ik had het van de week ook, beetje bruinige afscheiding...Maak je niet direct te druk. Je hebt geen krampen en geen echt bloedverlies. Komt vast goed meid!
Hallo, ik ben 6 weken zwanger en vorige week heb ik dat ook gehad. Ik was ook ongerust en heb onmiddelijk naar de vk gebeld en mocht nog dezelfde dag afkomen. Echt geen paniek dat kunnen inestelingsbloedingen zijn die nu nog maar naar buiten komen. BEst afwachten wat de vk zegt en dan panikeren indien nodig. Veel succes Poohtje
Hoi Eef, Ik heb dat ook gehad met 6 weken. Het was bloed van de innesteling dat toen niet naar buiten was gekomen, maar in de baarmoeder was gebleven. Met 6 weken kwam het eruit en was dus bruin omdat het oud bloed was. Ik kan me voorstellen dat je erg bent geschrokken. Ik ontdekte het toen ik met een vriendin aan het winkelen was in de stad en we nog een hapje gingen eten. Ik wist niet hoe snel ik thuis moest komen. Ik heb huilend mijn man gebeld vanuit de auto en hij stond al in de deuropening toen ik aan kwam. We waren vreselijk bang dat het mis zou gaan. Ik heb mijn HA gebeld en hij zei dat ik rustig aan moest doen en de dag daarna heb ik de VK gebeld. Na het weekend moest ik naar de huisarts voor een controle en de VK heeft de eerste echo gemaakt. Alles was in orde. Veel sterkte, maar maak je niet te veel zorgen. Onze kleine spruit is nu al dik 31 weken in mijn buik en doet het prima ! Groetjes, Nikki F