20 wkn en harde buiken...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sanjor, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden..

Even een vraagje weer:)
    Ik heb vanacht elke keer als ik wakker werd een harde buik..:S
    OOk de hele nacht last van me rug...
    Lig al sinds 5 uur wakker vanacht:$:(

Nu heb ik dat vorige week ook al gehad en heb toen mn vk gebeld.. Ik moest van haar me testen op blaasontsteking.. Heb gisteren de uitslag gehad van die test en heb gelukkig geen blaasontsteking:)

Pff ik wordt er niet goed van want erg prettig voelt het ook niet..

Zijn er meer meiden die hier last van hebben.. En denken jullie dat het ernstig is?
    Mijn vk zei vorige week al dat het niet normaal is:(

XXX Sandra

2. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi, ik weet het ook niet,maar ik heb sinds een week vooral harde buiken 'savonds. Mijn verloskundige zei juist dat het heel normaal is, en ik lees ook in boeken, dat harde buiken erbij horen, ook omdat je baarmoeder groeit en zich oprekt. Ook tijdens een groeispurt van de baby kun je harde buiken krijgen. Wel zei ze dat als je ze 3 a 5 maal binnen het uur krijgt, dat dat echt teveel is, en ik dan rustiger aan zou moeten doen. Ik ben geen expert, maar wilde je dit wel even mee geven. je hoort, en leest zoveel verschillende verhalen dat je af en toe niet weet wat je moet geloven he. Nou succes en hopelijk valt het allemala mee. liefs vita

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik had ze inderdaad een paar keer per uur:S Mn vk gaf aan dat ik rustiger aan moet doen.. Dus denk dat ik te druk ben geweest gisteren;) hihihi.. Ik zei al nou ik kan niet rustiger aan doen hoor.. Heb vakantie:p

Deel Deze Pagina