ben het een beetje zat..

Discussion in 'Zwangerschap' started by elsie22, Jun 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vandaag 35 weken zwanger dus nog 5 weken te gaan tot de uitgerekende datum! maar ik begin het nu wel een beetje zat te worden! gelukkig hoef ik niet meer te werken, maar als ik in huis wat gedaan heb ben ik daarna gewoon bekaf:( dus wat ik nu doe is rond 9 uur uit bed rustig ontbijten aankleden in huis wat doen met pauzes en s'middags ook gewoon lekker rusten op de bank filmpje kijken of slapen als ik echt moe ben! maar ik wou zo graag dat de baby er als was ben ook gewoon zo benieuwd!

zo dat moest ik ff kwijt;)

2. susy26

susy26 Niet meer actief

hey meis, ik kan met je meedoen! haha...heb het al 3 weken helemaal gehad haha.. vandaag bij de vk geweest, en de kleine lag nog niet genoeg in me bekken. Toen zei ze , dan duurt t meestal langer ..ik dacht ..fijn....haha...

en alles gaat zo lekker makkelijk he...NOT! hihi..en idd, wij zijn ook heel nieuwschierig! Ahhh erg is dat he...naja we kunnen er toch niks aan veranderen, ze komen wanneer hun er uit willen komen ....dus helaas wachten,wachten.... nou meis, hoop dat je er nog een beetje van kan genieten!!

liefs suzanne

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja mijn vriend zei ookal het is toch normaal dat het de laatste paar weken zwaarder word, het hoort erbij, heeft ie gelijk in, maar leuk is anders.. maar het is idd afwachten tot dat de kleine besluit en nu wil ik eruit!

4. SaschaH

SaschaH Actief lid

Aug 13, 2009
    461
    0
    0
    Herkenbaar! Ik moet nog wat langer dan jullie maar mag niet meer werken vanwege bloedarmoede en vermoeidheid.. Thuiszitten is even leuk, maar dat gaat er snel af als je overal moe van wordt..

Wat doen jullie zoal om de dag door te komen?
    Ik probeer elke dag maar een klusje te doen. Het bad goed schrobben, de keukenkastjes een keer super goed doen, de koelkast schoonmaken..maar dat houdt ook een keer op natuurlijk..

Succes met de laatste weekjes, we moeten helaas toch echt wachten tot de beep zich aandient.

5. babyke

babyke Bekend lid

Aug 30, 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Allemaal heel erg herkenbaar.
    Ik had het er net nog over met mijn man.Vandaag zit ik er echt even doorheen,ben echt kei moe.Ik wil graag alles grondig schoonmaken maar ik kan het gewoon niet meer.
    Vannacht ook weer de zoveelste slechte nacht gehad :(.
    Ik hoop echt dat de kleine niet al te lang op zich laat wachten.

Succes allemaal met de laatste zware loodjes.

6. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    oww herkenbaar hoor.. ben het ook zat :p

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik probeer elke dag gewoon even wat in huis te doen en vooral voldoende rust nemen! van een vriendin had ik een goeie tip voor een film gekregen en die heb ik lekker gekeken en heb nu ook de boeken er van besteld dus als die binnen zijn ga ik die lezen!

8. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Hier hetzelfde. Het mag echt wel gaan komen nu! Ik lig nu al 6maand plat met BI maar de laatste weken zijn toch wel de zwaartste al geweest. De kaartjes, suiker en kamertje zijn nu helemaal klaar dus heb helemaal neits meer om handen. Hoop dat hij neit lang meer op zicht laat wachten nu!

liefs

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    heel herkenbaar maar ben bijna 4 maanden geleden al bevallen maar ik voelde me ook zo op het einde. Maar nu mis ik steeds het zwanger zijn haha.

Probeer zoveel mogelijk te rusten en te slapen zou ik zeggen want de eerste paar weken als de beeb er is komt dat er niet zoveel van.
    suc6 meiden met de laaste loodjes

10. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Rot zeg, dat je je zo voelt. Heb je niet wat leuke hobby´s die nog aardig uit te voeren zijn?

Hier gaat het allemaal nog goed gelukkig, ben ook eigenlijk de hele dag in de weer met onze dochter en moet nog een hoop doen aan de babykamer en babyshoppen dus kom zo de tijd wel door.

11. Seth

Seth Niet meer actief

hoort er over het algemeen wel bij ja....

Voordeel daarvan:
    Je ziet minder tegen de bevalling op, maar gaat er steeds meer naar uit kijken..... of iig:"dat je het maar gehad hebt"..... :)

Weet hoe je je voelt hoor....
    en mn tweede maakte bijna die 42 weken vol.... vooral die laatste duren laaaaaaaaaaaaaaaang.....

sterkte....

12. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

Mar 30, 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    haha ik ben al 23 jaar moe en lui en al 29 weken benieuwd naar onze zoon

13. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Herkenbaar.

Ik ben het ook zat en wat ik nog het ergste vind, is dat ik het soms af reageer op m'n dochter wanneer ze weer eens een dwarse dreumes bui heeft. :( Heb echt een kort lontje nu, maar daar kan zij niks aan doen natuurlijk.
    Getver... ik kan mezelf dan wel voor m'n kop slaan. pff
    Ook merk ik dat m'n tranen erg hoog zitten, daar hoeft nu niet veel voor te gebeuren zeg maar.

Gelukkig gaat de vk volgende week even 'binnen' kijken, om te zien of ze evt al een zetje kan gaan geven ;).
    I hope so...

14. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    1,335
    1
    36
    winkel medewerkster
    bij alles wat ik lees denk ik: ooo zo voel ik me ook!
    zit er zoo doorheen nu, slapen lukt bijna niet heb z'n last van mijn bekken en rug dus lig 3 uurtjes in bed en dan kan ik al niet meer draaien van de pijn dus ga er maar weer uit en even tv kijken. dan ga ik weer terug en slaap weer een paar uurtjes.
    verder het huishouden moet echt in etappes en dat is zo frustrerent soms. doe ik teveel dan heb ik mezelf daar mee, harde buiken en mijn rug oei oei.
    over die dikke voeten en tintelende handen nog maar niet te spreken.
    gister op controle geweest en beebje nog niet helemaal ingedaalt dus kan nog wel even duren.
    hoop toch echt dat ik niet te lang meer hoef want ook mijn humeur word er niet beter van:(
    maar goed, ook ik heb het over voor ons wondertje hoor begrijp me niet verkeerd maar heb gewoon echt pijn soms dat ik niet meer weet waar ik het zoeken moet.
    dus ukkie kom maar gauw:D
    succes nog meiden

15. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    heb dr nog niet zo'n last van. Ik heb nog genoeg dingetjes liggen en doe gewoon niet elke dag iets. Afwisselen met een boek lezen of een filmpje kijken. Zorg ook wel dat ik genoeg interessante boeken heb liggen van de bieb. En op de dagen dat mijn dochter thuis is voer ik helemaal niets uit. Van tijd tot tijd is het idd wel zwaar, maar ik zorg er wel voor dat we positief gestemd blijven en nog kunnen lachen!

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik kan ook nog wel lachen hoor en geniet nog steeds van het de kleine die beweegt in mijn buik, maar omdat ik minder kan als normaal ben ik het gewoon een beetje zat! maar alles voor de kleine! nog even blijven zitten dat is het beste! tot die tijd hou ik me maar rustig en luister ik maar goed naar mijn lichaam!

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee wij zijn even ver.
    Ik heb nu ook zoiets van wat gaan de weken langzaam voorbij.
    Ben sinds een paar dagen ook moeier, ga smiddags een uurtje slapen

xxx

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

gelukkig vind ik het nog steeds snel gaan! maar ik merk idd dat ik ook echt mijn rust nodig heb! dus geef ik daar ook maar gewoon aan toe, ik wil niet kapot zijn als de bevalling begint.

19. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hier nog 1 die het al een beetje zat is allemaal. Ik ben moe, lui, heb nog zoveel te doen, heb nog een meid van 14,5 maand, en mijn buik zit me gewoon af en toe in de weg :);).
    En iedereen maar zeggen van, ooo jij bent mooi zwanger, je hebt alleen maar een buik en verder niks. Ja, dat weet ik maar als ik de 37 weken ben gepasseerd mag hij/zij wel komen hoor.
    Tuurlijk kan ik ook genieten van mijn buikie, maar soms.... Ach ja, nog ffkes en dan zijn we weer allemaal slank, fit, fris en fruitig :D.

20. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Oh zo herkenbaar!

Ook is was het met 34/35 weken zo verschrikkelijk zat. Kon ook niet naar buiten toe want het was de periode dat het koud en heeel erg glad was buiten. Ik was zo bang dat ik onderuit zou gaan (gelukkig niet gebeurd). Heb ook altijd geroepen, met 37 weken mag die kleine van mij wel komen. Met 36+6 dagen verloor ik al een deel van mijn slijmprop. Naja dan nog kan het heel lang duren. 's avonds heb ik met mijn man het bed nog in staan pakken met de zijltjes (mochten mijn vliezen breken, werd het bed iig niet nat). Ben daarna nog heerlijk gaan douchen. TOen ik eenmaal in bed lag had ik zoiets: Nu is het goed, hij mag nu wel komen. Toen viel ik in een onrustige slaap. Was erg aan het draaien. om 04.45 uur werd ik wakker met het gevoel, ik moet naar de wc. Ik voelde vocht lopen. Ben overeind gaan zitten, en weer een scheutje vocht. Tja vliezen gebroken. Zo raar, maar het lijkt wel of die kleine me gehoord had die avond. Afijn naar het ziekenhuis gegaan en binnen 6 uur was die kleine er. Hij is met precies 37 weken geboren. Ook dat zal hij wel gehoord hebben hihi:p.

Probeer nog wel even te genieten van die laatste weekjes en je rust voldoende te pakken. Heel veel succes met de laatste loodjes:D.

Share This Page