eisprong vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by dorisn, Jul 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik lees dat een hyeleboel meiden het voelen als ze een eisprong hebben. wat voel je dan? ik zou echt niet weten hoe ik het kan voelen, maar zou wel handig zijn.
    liefs doris

2. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi,
    ik voel het meestal niet, maar de laatste keer dacht ik m te voelen, ik had toen veel last van steken/krampen rechts onder in mijn buik.

groetjes rebbel

3. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,512
    2
    0
    Nieuwegein
    Het gaat idd vaak gepaard met steken of krampen onderin de buik. Het is altijd maar aan 1 kant omdat je per cyclus een andere eistok gebruikt.

4. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Doordat ik ovulatietesten gebruik;weet ik toevallig dat ik 'm deze maand heb gevoeld.

Bij mij persoonlijk voelde het als een soort kramp rechtsonder in m'n buik,ongeveer een half uur lang

5. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik heb eerst al dagen een gevoelige plek links of rechts en die pijn wordt dan steeds erger.Dan komt er een dag dat het links of rechts echt ontzettend pijn doet, dat is de dag van mijn eisprong want de volgende dag is alle pijn weg. Al met al loop ik dus wel zo'n 5/7 dagen met pijn. Vorige maand had ik het rechts en deze maand links. Mijn ovulatie test was positief op de meest pijnlijke dag. Bij mij is het dus wel duidelijk, maar helaas wel dagen (pijnlijk) aanwezig.
    bar

6. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik voel ook een lichte kramp links of rechts onder gepaard met hoofdijn en rugpijn op niveau van staartbeentje.

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik heb wel wat buikpijn gevoeld op de dag waarvan ik denk dat het mijn eisprong was, maar zeker weten doe ik het niet, of dat het echt was.

Ook omdat op de dag voor mijn vermoedelijke eisprong de ovulatietest ('s avonds) nog niet niet heel erg positief was, en toen ik de volgende dag (dus op de dag van mijn vermoedelijke eisprong) weer 's avonds testte, en toen was ie nog negatiever....Kan dat eigenlijk wel?

8. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Ik weet niet of ik het voel.
    Heb wel al een paar dagen wat kramp onder in mijn buik. Links en recht maar het meest recht.
    Had net wat slijm.......weet alleen niet of dat het befaamde cervixslijm is.
    Kon er wel draadjes van trekken maar geen hele lange ofzo.

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Over slijm gesproken....ik had gisteren echt heel raar slijm, nog nooit gehad: heel dik, ondoorzichtig en plakkerig. Komt iemand dat bekend voor?

10. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Heb ik ook gehad, een propje dik slijm, wel rekbaar, 2 dagen nadien had ik mijn eisprong. Zal daar wel mee te maken gehad hebben.

11. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik had steken in mijn onderbuik aan de rechterkant, slijm was doorzichtig en kon er draden mee trekken

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Het was bij mij niet rekbaar, gewoon echt dik en plakkerig. Als je het tussen je vingers hebt, dan valt het zeg maar uit elkaar.

Share This Page