de foto is een bovenaanzicht, kleintje kijkt recht in de camera. ik zie iets tussen de beentjes....... Scannen0001 - Picture Box van Litdekoster - PicturePush en Scannen0002 - Picture Box van Litdekoster - PicturePush groetjes, lindsay
Hoeveel weken ben je want eerlijk gezegd kan ik er ook helemaal niks van maken, laat staan dat ik wat tussen de beentjes zie zitten... SORRY!!! Groetjes Nelleke
Je kunt op deze echo's niet eens de beentjes duidelijk zien, laat staan dat je ziet wat het geslacht is. Daarvoor moet je een duidelijk onderaanzicht hebben, waarbij je recht in het kruis kijkt. En de echo is van ongeveer 14 weken, denk ik? Nog even een paar weken wachten!
ik zie wel hoe je kindje ligt, maar om iets over het geslacht te zeggen is het echt veel te vroeg! nog even een paar weken wachten!
Met 12 weken begint het geslacht zich pas aan de buitenkant te vormen, en rond de 17 weken is het als je veel geluk hebt en een goede echoscopist hebt te zien op een echo, maar vaak pas rond de 20 weken, en volgens mij ben je pas een week of 10 omdat er op de ene echo 3.30 cm staat wat daarmee overeenkomt??
Volgens mij ben je nog niet ver genoeg zwanger om al zinvolle uitspraken te doen over het geslacht. Op de tweede echo wordt een grootte aangegeven van 3.6 cm (wat ongeveer overeenkomt met 10 weken zwangerschap als ik me niet vergis...)...dan is het allemaal nog echt te klein en te pril. Nog een paar weken wachten, meid!
Ik zie de heupjes zitten maar tussen de benen zie ik niks bijzonders waar je uit op kan maken of het een meisje of jongetje is.
Ik zie nooit iets op echo's dus mijn deskundige oog is niet te vertrouwen. Ik kan zelfs op de foto van de groeiecho (ruim 31 weken) amper het gezichtje onderscheiden.
ik zie het op de echo ook niet goed maar het zou kunnen dat een geoefend oog wel iets kan zien. Ik ken verschillende verhalen van 2 goede kenissen waarbij de (ervaren) echoscopist al bij 14 weken met 90% zekerheid kon zeggen wat het was!
sowieso, als je al iets ziet tussen de beentjes kan dat zowel een piemeltje als een clitoris zijn. de clitoris is namelijk heel lang enorm opgezwollen en wordt daardoor nog weleens voor een piemeltje aangezien.
En ook ik zie het niet. Zie wel hoe het kindje ligt, maar kan nog amper armen en benen zien dus ook niks tussen de benen. Zie wel een kruisje, maar dat is van de meting
Ik zie wel iets, maar het lijkt mij dat het de navelstreng is. Als je goed kijkt, zie je dat het vanaf de buik naar beneden loopt...