te vroeg, of zien jullie ook iets

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by meidenhuis, Jul 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    ik vind dat je zelf ook niet echt aardig reageerd maar goed ik zie in elk geval niks op de foto's dus hun voorspelling hoeft natuurlijk niet uit te komen...

overigens had ik zelf met 15 weken een duidelijk piemeltje in beeld dus het kan zeker wel voor de 16 weken.. bij dat bureau kon het vanaf 14 weken

2. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Poeh, je hebt best wel lange teentjes of niet?

Ik geloof niet dat er ook maar iemand is die hier als een prof over wil komen, de meesten zeggen allemaal dat ze het juist niet goed kunnen zien en dat een voorspelling doen nog moeilijk is.
    Daarnaast is het inderdaad zo dat vrijwel alle vrouwen te horen krijgen dat over het algemeen pas door profs voorspellingen worden gedaan met 15-16 weken en niet eerder....dus....

Daarnaast had je ook zelf al veeeel eerder aan kunnen geven wat je zwangerschapsduur was en je eigen ervaringen met zwangerschappen/bezoekjes aan gyn/echoscopisten en andere profs etc. Waarom vertrouw je dan niet op hun oordeel en vraag je het hier alsnog? Wij konden het enkel doen met twee niet al te duidelijke fotoos zonder aanvullende informatie...

Maar gefeliciteerd met je meisje!

Share This Page