Hoi meiden! Hier even een update! Mijn testen lopen mooi op, en... een cb test gedaan afgelopen donderdag! Ik ben super blij!! Maar ook nerveus, 6 september naar de Vk. Wij gaan volgende week op vakantie en kan daarna gelijk terecht! Ik ga zo hard hopen dat er nu wel een vruchtje aanwezig is!
Mooi Lisetje, gefeliciteerd! Het blijft altijd spannend he, maar je moet vertrouwen houden dat t nu gewoon goedkomt, je hebt er toch geen invloed op. Heb je zin om met ons mee te kletsen in de Bevallingslijst? (Uitgerekend 15 t/m 30 april)?
Dat ziet er goed uit, fijn ook om het dan in letters te zien staan he? Ook ik duim hard voor een mooie echo voor jou!
Hoi meiden, Ik zou graag jullie mening willen. Aanstaande zaterdag gaan ik op vakantie, nu heb ik een eerste echo staan voor 6 september. Dan ben ik 7 weken. Omdat we in januari bij de eerste echo zagen dat er niets in het vruchtzakje zat ben ik weer zo zenuwachtig. Dit wordt met de dag erger. Ik wil eigenlijk zo graag de Vk bellen om te vragen of ik toch vrijdag aanstaande langs mag komen. Ik weet het ze zien dan echt nog heen hartje, maar misschien zien ze wel iets zitten. Ook weet ik dat het geen garantie is dat het daarna goed blijft gaan, maar ik ga dan wel wat relaxter op vakantie.... Dilemma... Wat zouden jullie doen?
je kunt altijd bellen maar je bent 7 weken op 6 september zeg je, dus deze week 5 weken. de kans dat ze iets zien is heel klein. mogelijk een zwangerschapsring, heel misschien de aanleg van een vruchtzakje, maar misschien nog net niets. straks zien ze nog niets (terwijl het goed zit) en dan ben je toch onzeker als je op vakantie gaat. Heb zelf 1 MA gehad en 2 keer een MK dus ik snap je heel goed hoor! begrijp me niet verkeerd maar bedenk dan wel dat ALS je nog niets ziet, het niet fout hoeft te zitten. een zwangerschap na een MK is een hele moeilijke tijd en die onzekerheid blijft denk ik tot aan de bevalling. maar volg je gevoel hierin en als je even wilt kijken en je VK wil dit inderdaad doen voor je weg gaat, doe het dan maar probeer jezelf niet gek te maken mocht je nog niets zien. succes meis en alvast een hele fijne vakantie
Ik zou het niet doen. Precies om de redenen die je zelf al noemt. Een kloppend hartje ga je sowieso niet zien wat die klopt nog niet met jouw termijn. Het is met krap 5 weken ook echt nog maar een paar mm en dus nog niet te zien op een echo. Je zult misschien alleen een vruchtzakje zien. De vraag is of je daar geruster op wordt als je dat ziet? Misschien wel even bellen en je zorgen uitspreken en afwachten wat de vk zegt. Wie weet vind zij het wel een goed plan. Leest misschien wat hard maar zo bedoel ik het niet. Ik snap je zorgen na een mk.
Ik snap je! En komt niet hard over hoor! Mn verstand zegt precies hetzelfde maar Mn gevoel... lief van je
het is ook heel lastig. je moet het helaas overlaten aan moeder natuur en heb vertrouwen in dit kleine wondertje en je eigen lichaam.
Verstand vs gevoel...blijft een lastig dingetje. Misschien dan toch proberen afleiding te gaan zoeken en voor te bereiden op de vakantie? En dan op naar een mooie echo de 6e!
Nou meiden vanaf vandaag even heerlijk genieten op vakantie! Daarna gelijk naar de Vk om hopelijk het hartje te zien! Gisteravond wel bruin bloedverlies maar weet dat dat niet zoveel zegt. Gelukkig geen helder rood!
Hè meiden, Nou vanaf nu even 1,5 week genieten van een vakantie! Daarna mag ik naar de Vk! Gisteravond ineens wat bruin bloed verlies toch weer even schrikken. Maar weet dat dat niet iets hoeft te betekenen...
Geniet van je vakantie! Na je vakantie weet je meer. Bruin is oud bloed idd en kun je nog weken houden.
Hè meiden, Even een berichtje vanaf mijn vakantie.. een paar keer heb ik pijn aanvallen gehad dat ik bijna niet kon zitten. Duurde zo'n 10 min, vanmiddag wel iets langer. Even naar een uurtje geslapen en daarna met onze bink naar het zwembad. Toen ik net terug kwam zag ik dat ik had gebloed, zoals ik kon zien was het oud bloed.. Pff ik ben bang dat het weer niet goed is...