Hoi Dames, Aangezien ik het zelf altijd leuk en spannend vind om met anderen mee te turen, moet ik deze kans natuurlijk niet missen om ook zelf wat te plaatsen Helaas in het verleden al vaker iets geplaatst, maar helaas zonder goede afloop. Nu hopen wij natuurlijk héél erg dat het deze keer wel gaat slagen... Gisteren wilde ik deze foto al plaatsen maar durfde ik het niet zo goed, want ja, voor hetzelfde geld is het lijntje morgen (dus vandaag) weer verdwenen. Misschien zien sommigen ook wel niks op het plaatje....maar met het blote ook, (test wel uit elkaar gehaald) was het streepje wel zichtbaar.... Vandaag kon ik het natuurlijk niet laten,dus weer getest.... Ennnn zoals je ziet, deze keer kon ik mijn vingers schoonhouden,want het is ook te zien als ik de test heel laat ;D . Na al mijn investeringen de afgelopen jaren in verschillende testen, was ik erg benieuwd of de kruidvat 2v5 het hier mee eens was, dus deze heb ik net ook maar snel opgehaald en deze gaf dit resultaat: Maargoed, het is dus zo dat ik 14 augustus de terugplaatsing heb gehad van een VERSE embryo, dus dag 3. Dat zou betekenen dat ik nu op "DPO 11" zit. (Hoewel ik niet zo in DPO geloof bij de MMM, aangezien ik een punctie toch íets anders zie dan een natuurlijke ovulatie) Dus 8 dagen na de terugplaatsing. Bij mijn vorige keren was het streepje nog niet gelijk zo duidelijk als nu, ja daar kom ik aan, ik schrok er even van dat hij nu al gelijk zo duidelijk is geworden en dat sinds die dag ervoor. De vorige keren had ik ook hele pijnlijke borsten en dat heb ik nu sinds de pregnyl eruit is, ook niet meer....Moet ik me daar zorgen om maken? Is dit juist wat zo'n beetje hoort bij 11 DPO? Ik ben wel al sinds 4/5 dagen misselijk, dat had ik de vorige keren dan weer niet. Sorry ben echt heerlijk onzeker en mij er heel bewust van dat het lijntje de komende dagen ook weer weg kan vagen hoor...
Mooie test! Ik teste bij de verse tp's ook op dag 8 erna positief. Bij de laatste cryo van 5 dagen oud al op dag 6 na tp. Gefeliciteerd!
Ik vind het hartstikke mooie strepen! Gefeliciteerd ❤ Symptomen zeggen vaak niet of iets goed of fout zit dus probeer te genieten van de zwangerschap! Ik heb 1 ma gehad en daarna zwanger wat wel goed is gegaan maar door de ma heb ik echt veel te weinig genoten van het begin van de zwangerschap waar ik nu dus spijt van heb.. Dus probeer lekker te genieten!!
Wauw wat een mooie test voor 8 dgn na terugplaatsing! Gefeliciteerd hoor! Ik hoop dat ik over een dag of 10 ook zo'n test heb (vandaag cryo to gehad, maar durf niet eerder te testen)
Bedankt voor jullie reacties! Ben benieuwd hoe de rest van de week gaat verlopen. Clear Blue digital zegt in ieder geval 1-2 weken ;D (kon het natuurlijk weer niet laten) Nu op naar een mooie blijvende oploop!
Hier heb je zeker gelijk in, maar ik denk als je eenmaal een ma hebt gehad, het nooit meer het onbezorgde zal zijn. Als het allemaal goed op blijft lopen, ga ik echt mijn best doen te genieten, maar toch blijft het altijd in je achterhoofd ergens zitten.
Heb geen verstand van de mmm. Maar hij is duidelijk positief, ik duim dat het een plakbeeb is en jullie over 8 maanden een gezonde baby in jullie armen mogen houden.
Ik zie hem duidelijk, komende dagen doortesten om te kijken of ze verder oplopen. Ik heb zelf 13aug een verse tp gehad en ook 11dpo m'n eerste test gedaan en zag er net zo uit na 5min. Vandaag zelfs iets duidelijker.. vrijdag heb ik de bloedtest en tot die tijd test ik door. Heb jij ook een bloedtest zoja wanneer? Of wanneer is je NOD
Tuurlijk, je hebt gelijk en ik begrijp je volkomen. Het is er bij mij gelukkig maar 1 geweest en toch had ik die onzekerheid en angst al best erg.. Ik twijfelde daarna zó erg aan mijn lichaam, echt bij alles. Maar achteraf zo veel spijt dat ik me heb laten leiden door angst. Alleen maar bezig met wat als.. Ipv het mooie wat er aan het gebeuren was. Terwijl je er zelf niets aan kunt doen, en het dan (helaas) toch wel gebeurt als het zo is. Dus ik begrijp het 100%! Maar hoop ook zo erg dat anderen het los kunnen laten
Hoi Cindy, lopen we gelijk op. Jij een dag eerder de TP dus! Bij ons ziekenhuis nemen ze geen bloedtesten af. Je mag pas 15 dagen na de terugplaatsing bellen met de uitslag en dan maak je een afspraak voor de eerste echo ( +- 3 weken later) Mijn NOD zou dan vrijdag zijn. Ben benieuwd naar je uitslag vrijdag! Spannend hoor!
Jaa m'n hcg was 313. Niet nodig om weer bloed te prikken, waarde was mooi zei de verpleegkundige. Echo staat gepland op 14sept (verjaardag van m'n man) en dan ben ik 7 weken (m'n lievelingsgetal) En jij dan?