Zou ik of zou ik niet?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lachebekje87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Hey meiden!

Ik zit hier voor de computer te twijfelen of ik eens een zw. test zou proberen, ik heb geen kwaaltjes of dergelijke, alleen gevoelige borsten en veel weliswaar doorzichtig slijmverlies (dat stinkt!) sorry voor dat detail.. Ik ben praktisch honderd procent zeker dat het negatief zal zijn maar toch speel ik al de hele dag met het idee.. men vriend zegt dat ik niet zou moeten testen, nog niet teveel hoop creëren of iets dergelijks. Ik zit nu op 10 DPO en heb de testen van 2v5 van kruidvat na veel goeds erover gelezen te hebben.
    Wie hakt de knoop door.. Zou het een domme zet zijn om zonder meer toch al in de eerste ronde een testje te doen of tja.. Help?!

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Liefs

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Nog niet doen, het is nog erg vroeg. Wacht nog een dag of 4 of 5 als je het vol kan houden en test dan! Ook al zou je nu zwanger zijn dan is er nog een grote kans dat je negatief test. De teleurstelling is dan groot en je blijft hoop houden. Probeer nog even geduld te hebben!

(is makkelijk gezegd, ik weet het. En als je het echt wilt, doe je het toch wel:). Ik probeer je alleen voor een teleurstelling te behoeden)

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als je je niet kunt inhouden.. ga naar bed haha ;) Morgen ochtend als compromis testen?

4. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    @tara: ik kan tijdens de week moeilijk testen verblijf momenteel bij men ouders omdat men moeder moeilijk uit de voeten kan en ze weten daar nog niets van dat we zelfs bezig zijn voor een beebje en dat wil ik graag nog even zo houden! ;)

@patroeschka: gaan slapen vind ik nog wat vroeg hoor ^^

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Je zit nu op 10dpo maar je banner geeft aan dat je over 6 dagen kan testen? Ben je bekend met een langere luteale fase?
    Als je vroeg gaat testen kun je beter wachten tot morgen ochtend. Ik ga duimen voor je!!

6. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Maar zo'n test is toch in vijf minuten gedaan? Even naar het toilet en een testje doen. Maar je moet het zelf weten hoor:) Ben benieuwd naar de uitslag.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik vind 23.00 een redelijke tijd om naar bed te gaan anders ;)

8. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

gewoon even testen hahaha ff naar de wc plasje doen druppeltjes erbij en 5 min wachten. en als het negatief is ,wat wel te verwachten is nu 6 dagen voor nod dan test je gewoon over 2 dagen nog eens hahaha zitten er twee in het doosje.maar dan ben je wel relaxed,heb ik tenminste altijd hehehehe:D

9. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    in het weekend ga ik niet echt vroeg slapen, uitgaan doe ik niet of miss eens in de paar maanden maar gewoon genieten van men ventje dan :)
    Ik wil gewoon het risico niet lopen dat ons mama die testen toevallig ziet want telkens als ze iets niet zou moeten zien ziet ze het! :D
    Twijfel twijfel :D

10. cindybaby71

gewoon zeggen dat je diarree hebt,dan heb je een smoesje om langer op de wc te blijven hahaha en na afloop smokkel je de test gewoon ergens in je broekzak.

11. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Haha cindy goeie! ik wil het denk ik te graag maar zoals gezegd ik betwijfel een positief resultaat in de eerste ronde en als ik op mijn pendels afga zou het pas ergens vanaf september zijn ^^

12. cindybaby71

ja zal ik je wat zeggen? 2 maanden geleden had ik ook een test gedaan 6 dagen voor nod,en er verscheen een heel licht maar duidelijk streepje die elke dag duidelijker werden.

helaas geeindigd in een mk,maar dat zegt niks over de test.

13. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Oh en hoe lang was jij dan al gestopt met AC? ik heb vanaf 3 juli niets meer genomen en denk dat ik men ei wel duidelijk gevoeld heb rond de 19de, kleine stekerige krampjes maar niet pijnlijk of lastig lol.

Spijtig van je mk :(

14. cindybaby71

ik neem geen ac meer sinds novenber 2010;)

15. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    oh jeetje... das al een tijdje! Hoop ik dat jij toch nog sneller een plakbeebje krijgt als ik hoor! Verdien je zeker wel!

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik hoop toch niet dat je op je pendels afgaat....

17. cindybaby71

ben je uit 1974?
    dan ben je 3 jaar jonger dan mij hahaha, met 38 jaar kreeg ik mijn dochtertje van mijn huidige man en mij samen, en we hebben er toen 14 maanden over gedaan :$ dussssssss kan wel nog ff duren

18. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Neen ben uit 1987 had te laat door om men naam naar 87 te zetten en weet niet of dat nu nog gaat :S
    Ik ga niet per se op men pendels af maar zou toch een mooie richtlijn zijn denk ik...

19. cindybaby71

oeps hahaha ok. je moet de mods vragen als je je naam veranderd wilt hebben is geen probleem hoor!

20. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Lol waar moet ik dat doen dan aan de mods vragen? :D

Deel Deze Pagina