wanneer testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zomer 123, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Vorige week hier ook al een onderwerp gestart, en nu weer, ik ben weer jullie raad nodig!

16 juli een eisprong gehad, 26 juli dacht ik ongesteld te worden, maar dit bleek maar eenmalig een drupje bloed te zijn, vandaag NOD, nog geen rode zee, maar ook een omo witte test!

Als dinsdag mijn EVENTUELE innestellingsbloeding is geweest, wanneer zou ik dan, als het raak is, kunnen testen?

Liefs

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Niets over te zeggen! in theorie zou je op je NOD positief moeten testen ALS je zwanger bent. er zijn uitzonderingen die laat positief teste en dus op NOD negatief maar wel zwanger waren..

Omdat je je NOD nooit zeker weet en idd ook de innesteling niet, gewoon morgen of overmorgen nog s testen als je ongi uitblijft ;)

Denk dat dat ook te maken heeft met je geduld en hoeveel geld je eraan uit wilt geven :D om de 2 dagen (of meer als ie nega blijft) kan meer zekerheid geven (de kans is groter dat in 2 dagen je hcg zodanig verhoogt is dat ie ineens wel posi is) en is goedkoper :)

Spannend, succes met testen!

Deel Deze Pagina