Hallo dames, wie heeft ook mee gemaakt dat de test eerst licht positief leek en daarna weer negatief!! Heb vanochtend (12dpo) met kv 2v5 getest en zag eerst heel snel het 2e streepje verschijnen maar een paar minuten later weer was verdwenen. Ik denk bij mijn zelf dat ik misschien niet helemaal wakker was en dat ik het misschien niet goed had gezien, maar nee, echt niet. Ik was klaar wakker. Had me al klaar gemaakt voor mijn werk, en ik moet altijd een halfuur reizen naar mijn werk, dus klaar wakker moet ik altijd zijn in de ochtend maar ik vind het erg bizar. nog nooit meegemaakt. nou vraag ik me af of die testen van 2v5 wel betrouwbaar genoeg zijn. Ik ga het vanmiddag nogmaals proberen met een ander merk. maar ik vraag me af of dit wel vaker voorkomt en of die dames nog later positief testen met andere merken.
Het nooit meegemaakt, maar misschien was de test niet goed?! Ik zou idd ook een test doen van een ander merk. Succes!!
Welk LOT nummer kv 2v5 heb je gebruikt? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/390371-vals-positief.html
Als je een ander merk doet, dan geen Predictor Early (totaal onbetrouwbaar) of plustest (zo eentje waar een plus op moet verschijnen). Kruidvat 2 voor 5 euro staat hier wel als erg betrouwbaar bekend. Heb je niet teveel urine gebruikt? Wat ook kan, is dat de test wel HCG heeft waargenomen, maar nog niet genoeg om het streepje te laten staan. Ook kan het helaas een foutieve test zijn geweest. Maar van Kruidvat zitten er altijd twee in 1 doosje. Wanneer ga je die andere doen dan?
Dat is echt onzin en heb ik nog noooooit van gehoord! Als hij hcg meet dan blijft de streep wel staan. ik denk dat je naar de testament staan kijken en hij kleurde waar het streepje moet komen te staan en vervolgens "wegtrok" omdat de urine doorgelopen is...snap je het nog hahaha Je moet de test doen en 5min later pas kijken. Succes!
Denise90, plustesten kunnen net zo goed zijn, als je maar geen testen van predictor pakt. Heb namelijk een meisje hier mee gemaakt die helemaal in paniek was, die was zwanger, deed voor de zekerheid nog een predictor test 4 dagen later of zo en die gaf negatief... Om haar wat rust te bieden vroeg ik of ze nog een andere test in huis had en daarmee testen ze gewoon positief en bleek later ook echt zwanger... Maar plus testen zijn gewoon net zo goed hoor, alleen iets minder gevoelig (geloof ik)
Bedankt dames voor jullie reacties. ik had nog een over van zaterdag, want toen had ik ook getest maar kreeg een negatieve uitslag. Ik wilde vandaag de andere test gebruiken en kreeg in eerste instantie een streepje, wel een lichte maar er verscheen echt een licht streepje en ik hartstikke blij de badkamer uitgelopen en toen ik weer naar de badkamer liep om nogmaals naar het testje te kijken zag ik dat het streepje helemaal weg was, dus echt helemaal wit behalve het controle streepje die bleef staan. Maar ik denk dat ik te veel urine had gebruikt want het urinegaatje was wel overvol. Drukte te hard op het pupetje en liet 4 druppels, wel grote druppels lopen. Dus volgens mijn klopt het verhaal van Melanie 1986 wel een beetje. want toen het overtollige urine weg trok verdween het streepje ook gelijk. Zit nu nog op mijn werk maar zodra ik bijna thuis ben, eerst langst de drogist bij mij in de buurt. Ik zal jullie de uitslag zeker laten weten, maar verwacht er eigenlijk niet zo veel van.
Dit heb ik ook wel eens gehad! toen niet zwanger....... was al ff helemaal blij en toen was ie weer weg =(
Ik vind plustesten ondingen. Er verschijnt namelijk nogal gauw een pennestreepje bij die krengen en dat betekent veelal negatief. Ondanks dat je dus wel een plus ziet verschijnen. Schept dus nogal gauw onduidelijkheid! En Melanie, je hebt gelijk. Had dat alleen al vaker gelezen hier. En een aar dagen later bleek dat streepje wel gewoin te blijven staan en was diegene dus zwanger. Zal dan wel een foutieve test zijn geweest in geval van TS.
ik heb dat verdwijnende streepje ook gehad met die testen, toen ook een topic over geopend. hier betekende het niet zwanger
Het is zo dat als de urine doorloopt er eerst een roze waas over het schermpje komt die langzaam wegtrekt, dat had ik ook. Ik ben ook een keer mega blij geweest, ging helemaal uit me plaatje...bij zo`n plus test...had ik de bijsluiter niet goed gelezen...wist niet dat het een plustest was dus toen ik een tweede streep zag staan in het venster....dacht ik ook dat ik zwanger was...ik was ook erg blij dat mijn vriend ze telefoon niet opnam toen ik het nieuws wilde vertellen want toen ik later op het doosje keek was de blijdschap snel verdwenen... wat een ellende hahaha!! Veel succes en hoop natuurlijk dat jij wel zwanger bent
Ik heb alleen ervaring met clear blue testen. Eerste 2 verkeerd gebruikt, maar dan geeft die dat ook aan. 3de keer goed gebruikt en dan geeft hij zelfs aan hoeveel weken je bent (als je zwanger bent natuurlijk). Helaas was die zwangerschap geëindigd met een miskraam, maar volgende keer dat ik denk dat het raak is test ik weer met een clear blue test. succes ermee meid!!
Ik heb dat ook gehad ...zie foto album... moment na de foto was de streep nergens meer te bekennen..het was een kv 2v5 test.. dag erna zw van babyboomshop gedaan negatief..niet meer getest daarna....
Heb net een van etos gebruikt, gewoon etos huismerk en helaas zoals ik al had verwacht: negatief! komt gelukkig niet als een verrassing aan, want heb deze cyclus alleen maar negatief getest. dus op naar de volgende ronde!
Jammer dat je nu alsnog negatief test. Snap alleen het idee van teveel urine gebruiken niet. Als een test met teveel urine positief test zit er blijkbaar wel HCG in de urine. Dat heb je alleen bij een zwangerschap. Ik heb wel vaak vóór mijn NOD positief getest en werd dan een paar dagen later alsnog ongesteld. Maar dit heb ik zowat elke maand dus test nooit meer vóór mijn NOD.
kv testen zijn wel betrouwbaar hoor. Ik zou gewoon op je nod nog een keer testen en als het dan weer onduidelijk is met een digitale test!