hallo, Ik probeer het nog eens op een andere manier. Te vroeg ongesteld worden en geen buikpijn en andere menstruatiepijntjes? wie kent dit? en is er daarna achter gekomen dat ze zwanger was? groetjes van een wanhopige Nienke
dat heb ik al gedaan en die is negatief. Dus of ik ben gewoonweg niet zwanger of ik heb te vroeg getest omdat mijn vorige menstruatie 10 mei was en de laatste dus gister. verwarrend he haha
15 dagen dus na je vorige ongi. Dan kan het volgens mijn zijn dat je een bloeding hebt tijdens je eisprong. Ik zou zeggen, klussen! (wel vervelend voor je partner als je veel vloeit)
ik zou het dan nog over een paar dagen proberen, maar je kunt er maar beter rekening mee houden dat je niet zwanger bent. succes, gr. Maaike
ja daar hou ik ook liever rekening mee anders is het weer zo'n teleurstelling Enne mijn mannetje maakt dat niks uit hoor wat het vloeien betreft haha groetjes van Nienke26
hoi meid als je laatste ongi 10 mei is dan kan het idd zijn van je eisprong aangezien je nu pas 15 dagen in je cyclus zit ik zou idd ook klussen misschien ben je al te laat voor je ei maar wie niet waagt wie niet wint wie weet succes
Ik heb ook een cyclus van 2 weken. Deze blijft toevallig uit. Sex tijdens het vloeien ale: Ik moet er niet aan denken eigelijk. Ben wel doorverwezen naar een gyn. hiervoor.