Spontane miskraam in verschillende fases?

Discussion in 'Miskraam' started by 1979kik, Oct 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

Aug 2, 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Op 1 okt kwam ik erachter op 6.5 w dat het vruchtzakje was gestopt met groeien op 4 w.
    De gyn zei toen dat het er zeker tussn toen en 2 weken spontaan zou afkomen, hij sloot een curretage uit in mijn geval.
    Vanaf die dag heb ik een week gewoon gevloeid en vorige week zondagavond ben ik dan denk ik het vruchtzakje en enkele grote stolsels verloren. Gyn zei dat het bloeden nu snel zou stoppen.
    Vorige week was het inderdaad ean pak minder.
    Vrijdagavond verlies ik ineens weer heel veel bloed + buikpijn, gistermorgen verloor ik terug 2 grote stolsels, heel de rest van de dag amper verlies enkel nog een beetje bruin.
    Deze morgen terug wat bloedverlies en er kwam nog een groot stolsel af, nu bloedverlies terug minder;
    Het gaat gepaard met een zachte buikpijn, geen koorts.
    Is dit normaal? Wil dit zeggen dat men baarmoeder zich schoon aan het maken is en er zijn tijd voor neemt?
    dikke knuff

2. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve ik, ik weet t helaas niet, maar ik wil je wel een heel dikke knuffel geven..

3. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    ik had maandag bloedverlies geconstateerd dat ik n miskraam zou krijgen.
    Vanaf toen bleef het net als n menstruatie maar vanaf zaterdagavond verloor ik kleine golfjes bloed op de wc en heb ook meer kramp.
    Zondag ook nog.
    En vanacht werd ik ook n paar keer wakker van de kramp.
    En ben nou heel erg ongi zeg maar.
    Dus denk dat het er bij hoort,Kik.

4. Macdee

Macdee Bekend lid

Mar 23, 2008
    755
    1
    0
    Ten eerste wil ik je veel sterkte wensen, want het is heel erg moeilijk om je kindje te verliezen. En daar weer bovenop te krabbelen.
    Ik vind het toch wel een een beetje vreemd dat je nu weer hevige krampen heb gehad. Ik zou even contact opnemen met je vk of gyn. Het lijkt mij wel verstandig dat ze nog een echo maken om te kijken of je baarmoeder schoon is. Dat hebben ze bij mij ook gedaan.

5. 1979kik

1979kik Bekend lid

Aug 2, 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hoi
    Misschien volledigheidshalve hier toch de afloopt plaatsen.
    Die maandag heb ik mijn gyn gebeld met de boodschap dat én het bloeden aanhield én het zelfs terug heviger werd.
    HIj vroeg me te komen voor een echo.
    Wat bleek ..het vruchtzakje zat er nog.
    Ik dacht dus dat ik het al verloren had maar had het verward met stolsels.
    Hij schrok er zelf van omdat een zakje van die grootte(4 wkn) er meestal vanzelf afkwam. Ik heb dan pilletjes meegekregen die ik moest opsteken ook daar was hij zeker van dat die hun werk zouden doen.
    Vorige donderdag dan terug echo laten doen, het zat er nog!
    Vrijdag moest ik dan, na alle verwachting in en 3 weken nadat ik vernam dat ik een mk had, toch een curretage hebben!.Moraal van het verhaal;als je blijft bloeden toch even bellen met gyn mssn zit het vruchzakje of restjes er nog. XXX

Share This Page