deze zwangerschap ben ik moe, vol misselijk gevoel na het eten en gespannen (.)(.),...en als ik veel gedaan heb vol gevoel onderbuik(moeilijk te omschrijven) het rare van is is dat ik vanaf de eerste dag laatste menstruatie nog maar 14 dagen geen oud bloed heb gezien. en met de menstruatie er bij al 20 dagen wel. en vooral op dagen dat ik wat drukker ben geweest,...tillen,lopen,staan. nu eerst maar afwachten hoe de hcg maandag is en wat ze zeggen. het is nu weer aardig rustig
ik heb dat ook dat volle misselijke gevoel na het eten. en eet dus niet echt veel. heb gewoon ook erg weinig trek. dus als ik het goed begrijp als je druk bezig was geweest wel oud bloed had. ik had dus toen ik veel moest werken ook die 2de bloeding na 2 weken en was ook niet echt menstruatie. ik werk in een winkel en moet ook veel tillen en lopen. ik duim in ieder geval voor je dat de hcg goed is en blijft stijgen. ikzelf heb een paar jaar geleden een miskraam gehad. dus ben daar best wel bang voor dat ik dat heb gehad nu. ik wacht het wel even af.
gyn heeft vanmiddag ook gekeken met een echo en kon niets zien. hij vertelde dat bij een waarde van 3000 er iets te zien moest zijn dus afwachten. het kon vriezen of dooien..... maandag maken ze weer een echo. maar hij zei ook dat er in de loop van volgende week iets te zien moest zijn,...(hoop het) de meeste van mijn colllega's weten het inmiddels (mocht bepaalde werkzaamheden niet meer doen / gevaarlijke stoffen)dus ik mag rustig aan doen.
bij 4 week is er ook nog niet zoveel te zien toch?? of ik moet het mis hebben hoor. ik hoop ook voor je dat er iets te zien is meid. duimen draaien in ieder geval. hou je me op de hoogte?? ben wel een beetje nieuwschierig geworden. wel beter dat je wat rustig aan kan doen op je werk.
pfff, ik geloof dat ik gek zou worden.... bij eerste had ik niks door, wist ik t pas met 12 weken, ben je iig dat onzekere stadium ver voorbij
nee bij 4 weken inderdaad normaal dat ze niets zien. hij zei als de hcg boven de 3000 zit moeten we wat kunnen zien. zien we dan niets moeten we zoeken. hij gaf ook aan dat als de hcg omhoog gaat (wat ik wel verwacht, zo te voelen aan de (.)(.)...) zien ze in de loop van de week wel wat. we zullen wel zien morgen.
hoi ik weet nog wel bij me eerste zwangerschap was ik 5 weken en een paar dagen toen kreeg ik een echo maar dan zag je ook nog niks aleen een verdiking dus het is logisch dat bij jouw niks te zien is
hallo,.... Hcg waarde weer 1400... het is dus heel waarschijnlijk een miskraam aan het worden. moet woensdag weer prikken en dan krijg ik telefonisch de uitslag.
ja tuurlijk laat ik het even weten, de gyn vond het verontrustend dat de hcg niet omhoog was gegaan. en vandaar dat ze verwacht dat het mis is maar omdat ie ook niet omlaag is kan ze het niet met zekerheid zeggen. hopelijk woensdag meer duidelijkheid,.....en als het dan toch mis is, laat het dan maar komen...dit is slopend.
ik leef wel een beetje met je mee meid. het is ook wel een beetje vreemd dat het dan ook niet omlaag is gegaan. ik geloof best dat het slopend is en dan heb je ook liever dat het maar snel komt. ik blijf voor je duimen dat het goed zit. ik hoop wel dat je kunt slapen meid. ik wacht nog een weekje af om weer te testen, want wil mezelf niet gek maken. ik heb het een paar jaar eerder meegemaakt dat ik zwanger was en een bloeding had en was ook afwachten met die bloedtesten. en dat was jammer genoeg misgegaan.
Ik heb geslapen....als een blok!! en je raad het al vegen zijn weer minimaal.......heb vanmorgen werk gebeld dat ik deze week niet kom en dat ik eerst alles af wacht. (waren ze niet blij mee,..pech) Ondank alles voel ik me vandaag best goed. nog steeds de zwangerschapskwaaltjes (vlagen van misselijkheid, scherpe geur,gespannen (.)(.)) spannend hoor, dat je het geduld hebt niet te testen.
ben blij dat je in ieder geval hebt kunnen slapen. je hebt gelijk dat je het even rustig aan doet. dus de kwaaltjes heb je nog wel. ik hoop echt voor je dat je nog zwanger bent. morgen heb je toch weer een test?? ik laat me even niet gek maken. ik koop gewoon geen test haha. en heb ook geen tijd om 1 te kopen, want ben toch aan het werk overdag. mijn duimen blijven draaien.
hey meis wil je geen hoop geven, maar bij een vriendin van mij die had met 8 weken zwangerschap pas 1275 hcg en even dalend, nu een gezond kindje van 8 maand..
de waarde is nog steeds 1400. vrijdag weer prikken en dan ook weer echo. de misselijkheid is weg.....waren denk ik ook zenuwen.... maar nog wel gespannen boobs. we wachten wel weer af, ik ga er van uit dat het mis is en als het wel goed is dan is dit echt een wonder....
hey meid, je zou toch zeggen als het niet zakt dat je toch zwanger bent. ik hoop echt voor je dat het goed zit. mijn duimen blijven draaien. ik vind het best spannend. dus vrijdag weet je misschien meer. je kan soms maar beter van het ergste uit gaan, want dan kan het alleen nog maar meevallen. ik word er zelfs zenuwachtig van met dat van jou hihi.
de kans dat ik vrijdag te horen krijg dat het goed gaat lijkt me nagenoeg uitgesloten. het vloeien begint volgens mij nu toch te beginnen en ook helder rood en stolsels. aan de ene kant voel ik me k#&. maar aan de andere kant heb ik er vrede mee en wil ik door,.....het is tenslotte vrij snel gelukt na het verwijderen van de mirena.