te vroeg ongi

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door shadow, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    hey meid is het nu ook echt doorgezet. ik zou het heel erg jammer voor je vinden.

ik geloof best dat je je aan de ene kant k*t voelt, want je hoopt het zo. als het wel mis gaat hoop ik dat het snel raak voor je is.

als ik zo kijk naar je onderschrift was je in 2006 ook bezig om zwanger te raken. toen in die tijd was ik veel te vinden op deze site. ik had toen een andere naam.

2. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    ja het is nu echt doorgezet. ik weet nu in ieder geval dat we het nog "kunnen''. ja ik ben al lid van het forum sinds 2006 toen in december zwanger en augustus 2007 een mooie dochter gekregen.
    heb toen ook heel wat uurtjes hier rond gehangen. lekker kletsen en toch een beetje anoniem.....kwam toen alleen een oud-klasgenoot tegen en sinds dien weer contact.

3. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    hey meid jammer dat het is doorgezet. en heb je ook nog een echo of bloedtest gehad??
    ik wens jullie veel succes in de volgende ronde.

ik dacht al dat je een bekende profielnaam had. ik was in die tijd erg veel aanwezig hier hihi. was inderdaad lekker kletsen en toch anoniem ja.
    ik ben nu niet zoveel aanwezig hier, want we zijn nog niet echt bezig met zwanger raken. zodra me vriend terug is van de uitzending gaan we er wel voor en ben ik meer te vinden hier denk ik.

liefs shadow

4. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    hoi ja helaas doorgezet, heb donderdagavond pijn gekregen en anderhalf uur later lag ik op de operatietafel..

een bbz en eileider moest er uit.. nu gelukkig weer thuis en herstellen. hier dus ook even een tijdje rust en met de nacontrole maar eens met de gyn overleggen hoe en wat.....

5. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    jeetje hier schrik ik wel van. dus het was een bbz en de eileider moest er ook uit. wat vind ik dit erg voor je zeg. ik hoop dat je snel hersteld meid.
    ik wens je veel sterkte.

6. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    ik kon het niet laten en heb 2 testen gedaan vanmiddag.
    1 van cb en daar zag ik weer een heel vaag streepje op, maar wel goed te zien. en 1 van de kruidvat en die leek negatief, maar als je goed kijkt dan zie je een heel erg vaag streepje.
    ik denk dat ik van de week maar even naar de huisarts ga.
    want ik heb een hekel aan die vage streepjes.

is het vaker zo dat cb vage streepjes heeft??

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    jeetje inge, das niet misselijk.... beterschap of nouja weet ff niet hoe ik t anders moet zeggen, je bent tenslotte herstellende...

8. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    ik wacht denk ik toch me ongi af. ik heb geen zin meer om te testen. en als ik niet ongi word ga ik wel naar de huisarts. heb in het verleden genoeg getest en ik maak me dan alleen maar gek.

Deel Deze Pagina