1e 39w6d dus 1 dag te vroeg 2e 39 weken 1 week te vroeg en ze denken dat onze derde ook eerder geboren gaat worden ligt nu een week voor op schema en ligt er al helemaal klaar voor, maar hij moet nog zeker wel een paar weken blijven zitten
zoontje met 38.6 (vliezen gebroken met 38.4, uiteindelijk met ks geboren) dochtertje met 40.3 (ook met een spoedks geboren)
1e met 41 weken 3 cm ontsluiting al 3 weken(Ingeleid) 2e met 39 weken 4-5cm ontsluiting al 1 week, maar ween zette niet door en vielen elke keer stil(Ingeleid uitgelopen in een spoed KS ivm uitgezakte navelstreng) de 3e is nog even afwachten.
Beide knullen zijn met 41+4 geboren Eerste bevalling is ingeleid op 21 april, 24 april geboren. Tweede bevalling is spontaan begonnen op 11 juni (vliezen gebroken) en is geboren op 12 juni
De eerste is geboren met 31+2 (via een spoed ks wegens ernstige pre-eclampsie) De volgende is nog even afwachten, maar ik hoop natuurlijk op minimaal 37 weken!
Bij de eerste ben ik bevallen met 40w6d en bij de tweede ben ik uiteindelijk ingeleid bij 41w3d. Ze hebben het duidelijk naar hun zin bij mij