Hallo allen! Wanneer kun je het beste beginnen met zwangerschapsgymnastiek/yoga? Niet te vroeg lijkt mij, want dan ben ik het straks allemaal weer vergeten . En hoever van tevoren kun je je het beste aanmelden hiervoor? Dank!
Ik ben vanaf 21 a 22 weken begonnen met zwangerschapsyoga. Ik had me al ingeschreven vanaf 'n week of 14 of zo. Ik wilde heel graag op een bepaalde plaats de yoga doen, vandaar dat ik op tijd heb geinformeerd. Maar dit zal per sportschool (of waar je het ook wilt doen) verschillen. Gewoon even informeren. Succes! Groetjes Masu
Beginnen wanneer je zelf fijn vindt! Ik ben met 17 weken begonnen met yoga omdat het helemaal niet lekker gaat in deze zwangerschap. Ik heb het echt nodig wat meer bezig te zijn met deze kleine. Wel op tijd inschrijven, want bij ons is er een mega wachtlijst van een maand of 3!
Hier kon je vanaf week 16 beginnen, ik ben met week 17 begonnen. Afgelopen vrijdag kon ik niet en ik heb het echt gemist. Het is zo heerlijk!
Bij ons startte het met 22 weken geloof ik. Eerder niet. Ben nu klaar en na de bevalling gaan we weer verder. Ik moest me rond 16 weken inschrijven. Maar dit zal wel per plaats verschillen
Vanaf 20 weken beginnen ongeveer de lessen. Aanmelden kan al vanaf week 14 geloof ik. Heel veel plezier!!
yoga is hier een doorlopende cursus, dus daar kun je je aanmelden als je er aan toebent. vaak ergens rond de 20 weken.. De gym zijn hier losse cursussen. Dan wordt je met een aantal andere zwangeren geplaatst in een groep die ongeveer dezelfde tijd zijn uitgerekend. Ik geloof dat het van 25-37 weken was. Dus 12 lessen ongeveer. Maar sommigen zitten er dus van 20-32, en 1 was al bevallen voor het eind van de cursus.
ik begin binnenkort, met 28 weken verschilt vast per plaats maar soms moet je er wel echt bijtijds bij zijn om in te kunnen schrijven, zulke cursussen kunnen best wel snel vol zitten veel plezier iig alvast met wat je gaat doen
Ik ben met 24 weken gestart. Bij ons duurt de zw-gym 6 of 7weken. Ik ben als laatste uitgerekend van mijn groepje. Toen ik 24 weken was, was er 1 iemand al 30 weken... De rest zit er allemaal tussen in (en we zijn met 7)