pregnyl vraagje

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by kaboutertje, Feb 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Zijn er meer meiden die zo reageren op de pregnyl?

Mijn (.) (.)

Het lijkt wel of ze er vandaag af vallen! Tjonge jonge wat doen ze pijn.
    Dat heb ik echt niet tijdens de zwangerschap gevoeld, maar met pregnyl, woweeeee

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Pregnyl is puur zwangerschapshormoon, dus je kunt inderdaad last krijgen van typische zwangerschapskwaaltjes zoals pijnlijke borsten. De reactie van je lichaam op de Pregnyl hoeft niet elke keer hetzelfde te zijn, dus het kan inderdaad daardoor komen.

3. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    2x nu gespoten, maar allebei de keren best wel last.

Maar toch gek dat ik tijdens de echte zwangerschappen ( ook een voldragen) nooit last heb gehad?

4. Marni

Marni Bekend lid

Apr 26, 2007
    770
    17
    18
    Ik heb ook erg pijnlijke borsten en ben heel moe, manlief dacht al dat ik zwanger ben maar daar ga ik maar niet van uit, heb net even op google gezocht en het zijn inderdaad bijwerkingen van de pregnyl.

5. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Moe moe, man ik ben echt op. Had ik ook toen ik zwanger was.
    Is jouw eerste wel gewoon spontaan gekomen?

6. Marni

Marni Bekend lid

Apr 26, 2007
    770
    17
    18
    Ja gelukkig wel, toen was ik in 9 rondes zwanger, dus waarom het nu niet lukt :(
    Wanneer mag jij testen? Ik heb nog een week te gaan, hoop maar dat m'n borsten wat minder zeer gaan doen want het is wel irritant, vooral met in bed liggen.

7. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    O jee,
    mag vanavond voor het eerst Pregnyl spuiten. Ben benieuwd. Heb inderdaad ook gehoord dat je er zwangerschapsverschijnselen van kan krijgen.
    Afwachten dus;)

8. Dopey

Dopey Bekend lid

Nov 21, 2008
    893
    1
    0
    Ja hoor, hier ook last van die bijwerkingen... zere boobs, moe, pukkels.... fijn spul he!

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Hier hetzelfde, moe, pijnlijke borsten en ook pukkels ja!

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    #10 kaboutertje, Feb 1, 2010
    Last edited: Feb 1, 2010
    Ja de vraag blijft waarom nu niet? ( trouwens ook na 9mnd en oke wat mk-en verder)
    Ik ben 6x "zomaar"zwanger geworden en nu niet meer.

Deze keer is helaas de IUI niet doorgegaan, maar moest wel spuiten.
    Maar ik kan over 1,5 week testen, maar geloof er niet meer in.

Iedereen heeft dus last. Ik vind het alleen wel gek, dat ik nu meer last heb dan tijdens de zwangerschappen.

Het lijken wel borstvoedingsborsten, dat is het gevoel. Ik zou zo mijn meid weer gaan geven om van het gevoel af te zijn:D

11. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier ook last van pijnlijke borsten, moeheid, misselijkheid en pijn in rug en buik. Verder ook nog last van buikkrampen en soms beetje hoofdpijn.
    Hele lijf is op lijkt het wel. Dus toch maar ziek gemeld op mijn werk. Gezien ik nogal lichamelijk zwaar werk heb. Veel bukken, lopen en staan.

Geweldig hoor al die hormonen, maar niet heus. De 1ste iui ook last gehad. Dacht toen dat het kwam door de pijnlijke iui. Maar niet dus.

12. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier alle drie de keren dat ik pregnyl heb gespoten als bijwerking enorm pijnlijk boobies en tepels...brrrr

succes!

Share This Page