ik heb vanmorgen me vriend me testje laten doen. wel te vroeg.. ma kan dat kwaad? en er kwam een negatief uit! blijft het dan ook echt bij nagetief?
Ik ook weer.. hij hoeft niet negatief te blijven. Sommige testen pas een paar dgn na nod positief. Hoop het voor je! Ik ben minder positief, mijn temp is gezakt...
Uhhmm je hebt je vriend jouw test laten doen? Dat snap ik niet. Te vroeg testen kan geen kwaad maar de uitslag is dan niet echt betrouwbaar. Het kan zijn dat het inderdaad negatief is en je niet zwanger bent (als je de gebruiksaanwijzing hebt opgevolgd) maar het kan ook zijn dat het inderdaad nog te vroeg is oftewel je maakt nog niet genoeg hcg aan waardoor het wellicht over een week wel positief is.
@Manuela79 ik heb me urine opgevangen. en hij heeft de rest gedaan. want hij had geen 1 idee hoe dat ging. dus hij had het gelezen en de opdrachten uit gevoert.. zo dat we echt er samen mee bezig zijn met de zwangerschap
ik had gisteren officieel mijn testdag, maar er kwam (nog) een negatieve test uit. ik wacht nog een paar dagen en dan doe ik een volgende test als ik dan al niet inmiddels mijn feestweek heb (hoop het niet) maar ik heb ook een vraagje: kan de concentratie van je urine de test beinvloeden waardoor de test het zwangerschapshormoon niet kan herkennen? ik drink eigenlijk veels te weinig water waardoor mijn urine hoog geconcentreerd is
hoe geconcentreerder je urine hoe meer hgc je er in zou verwachten denk ik.... maar te vroeg testen zou ik niet zo snel meer doen, daar heb ik we l van geleerd.. had dat afgelope maanda gedaan en dat heeft veel misschien wel onnodig verdriet me gebracht... een vroege miskraam. dus ik zou zeggen doe het niet!
ik heb ook steeds te vroeg getest, maar mij hielp het wel. Zo ging ik er al vanuit dat ik ongi zou worden (want ze waren dus nega) en op mn nod was ik daardoor wel minder telleurgesteld. Vond het nog steeds heel moeilijk, maar hield er meer rekening mee.
gimena, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel. te vroeg testen kan absoluut geen kwaad, waar was je bang voor? als je veelste vroeg test maar toch zwanger bent heeft je lichaam nog te weinig van het zwangerschapshormoon HCG aangemaakt (dat o.a. via je urine word afgevoerd) om de test positief te maken.