inmiddels is dat 2e streepje vervaagd en zie je bijna niks meer, dus tja hoe graag ik het ook wil, ook ik moet nog ff geduld hebben en zolang ik geen "echte"positieve test heb blijft het afwachten. en tuurlijk hoop ik dat sonja en de andere gelijk krijgen maar de andere spraken weer van een positieve test in oktober (3 okt) dus tja dat duurt nog een week hahaha. maar ach gelukkig kan ik er idd nuchter onder blijven (niet altijd makkelijk hoor) maar wil me niet gek gaan zitten maken dus probeer positief te blijven.nog ff geduld in ieder geval maar zodra ik wat weet horen jullie het direct. allemaal in ieder geval heel veel succes.(en bedankt)
Goh Smoekie, geweldig zeg! Ik ga voor je duimen [-o< Maar moet wel zeggen dat je alle pendels mee hebt zeg.hahahaha.
goedemorgen vandaag is het mn ongi dag maar voel niks nada nog en mijn temp was vanmorgen 37'0 en mn test gaf een heel vaag streepje aan heel erg vaag weet het ook niet meer gisteren ga ie dat ook al aan zou mijn hcg waarde dan nog te laag zijn of niet zwanger ?jeempie onzekerheid is erg hihihi heb nog wel pijnelijke borsten en steken bij mn navel en last van de zijkanten van mn buik en moet veel plassen en ben winderig hihi maar nog niet misselijk liefs kaley
ik heb met mijn tweede zwangerschap ook veels te vroeg getest (onbewust) Later bleek het om inestelingsbloed te gaan, ik dacht gewoon dat ik ongi was, maar het vloeien bleef weg, en heb de volgende dag toen een test gedaan omdat ik geen idee had wanneer mijn laatste menstruatie was (stom). mijn zoontje is nu bijna 3