te vroeg testen ... ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door madeinheaven, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ahh haha een mede-ongi-genoot. Na 4 dagen is het nog beetje bruine troep, verder niets idd. Ik ben 22, word in mei 23. En jij? :D

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben 28 jaar en heb een dochter van 4! en sinds juni 2012 bezig voor een brusje maar tot op heden helaas zonder resultaat :( maar we geven de moed nog niet op.

3. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Hey meiden. Ik kan ook vrijdag of zaterdag op z'n vroegst testen. Ben zooo benieuwd, maar probeer nergens op te hopen ;)
    Ben heel benieuw wat er bij jullie uit gaat komen. Ik hoop natuurlijk positief! :)

4. madeinheaven

20 mrt 2013
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    woeiii ben ik weer!! jeetje wat een dag ineens... kindje zn hoofd erg lelijk gestoten.... dus huisartsenpost gebeld.. want t scheelde niet veel zeg of t was een gat... :$:( was dus even hectisch vandaag mijn afwezigheid! :) nu is t weer rustig.. kind slaapt.

maar ik zelf ben 27! kindje (zoontje) is 10 maanden. ;):)

ooooh heb ook helemaal die testen niet meer kunnen bestellen!!!! :( balen! nou iig ga jij testen vrijdag he?!! toch blijven mn borsten zeer doen..... maarja ik kan t me ook allemaal in mn hoofd halen.. haha

fijne avond!!!!

5. madeinheaven

20 mrt 2013
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    hee Simmy! spannend!!!!!!:D DUIMENNNNN

6. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Ja zeker spannend! Ik ben 29 en dit wordt ons 1e kindje...

7. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ohh spannend Simmy! Ik ga vrijdagochtend testen.. Maar Madeinheaven, je kunt morgen ook nog die testen bestellen hoor, dan heb je ze vrijdag met de post! :D En je mag ze op elk moment van de dag doen, dus als je niet persé ochtend urine hebt is het ook niet erg staat er in de bijsluiter.

Wat sneeeeuuu voor het kindje, die zal nog wel ff hoofdpijn hebben =( gelukkig dat het allemaal weer goed is gekomen!

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh ik begrijp je helemaal! Onze eerste was ook een verassing en we gaan nu voor nummer 2 maar ik heb die hele test en klusfase de eerste keer dus ook overgeslagen!

9. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Hoi meiden, sorry dat ik kom binnenvallen. Ik had ook mijn ei de 11de. Ik kan niet wachten om te testen :)
    De dagen duren zo lang!

10. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Nou is toch gezellig Lara! Wanneer denk jij er een testje tegenaan te gooien? ;) ik doe lekker een vroege test. Hoor van andere dames dat die Sensi testen heel betrouwbaar zijn. Kan niet wachtennnn!!! :D

11. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Ik wilde eigenlijk vanmorgen er al een test aan wagen.:D
    Maar is misschien nog wel wat vroeg... Ik heb die van de kv 2 voor 5. Dus ben benieuwd... Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook sensitest gebruikt en die werken prima.
    Ik ga voor jullie allemaal duimen meiden!!!

12. madeinheaven

20 mrt 2013
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoii tetta! wat grappig! in t zelfde schuitje dus! :D

hoe voel jij je women90?

enne iedereen mag binnenvallen! :)

13. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik voel me nog steeds wel okee, vanmorgen alleen enorme baarmoederkrampen, dus ok ok ik beken: ik heb me laten verleiden en een sensi-test gedaan.. deze was prachtig wit!!!
    Helaas. (Ik dacht als mn cyclus deze keer 28 dagen is, dan ben ik nu wel 4 dagen voor NOD, haha. Ik en mijzelf kunnen elkaar altijd erg goed ompraten. Maar goed, nog geen ongi hoor! Mn buik rommelt wel erg, maar ik denk dat het komt omdat ik om half 2 gegeten heb misschien?

Ik zou eventueel als er dinsdag nog geen ongi is nog een testje aan kunnen wagen. Maar ik wacht mn ongi wel gewoon af, want die zit er vast aan te komen. En dan: 3e ronde! 3x is scheepsrecht...?? (Klinkt goed om mezelf positief te houden)

Ik heb verder alles weer bijgelezen. :D dus ben weer van jullie op de hoogte! Blijf het wel spannend vinden..

14. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Vanmorgen getest. Waarom doe ik dat ook.... Omo wit natuurlijk. Ik ga gewoon tot maandag wachten. En maar hopen dat ik dan niet ongi ben geworden.

15. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland

Hahaha, stom he. Ik heb hetzelfde gedaan, oelewapper die ik ben. Zullen we duimen tot maandag/dinsdag? Ik denk er zelfs over om het uit te stellen tot ik een paar dagen de dinsdag voorbij ben.....

16. madeinheaven

20 mrt 2013
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    ooohh ik mis alles ! :( zo mega druk.. jak.. ik zie dat er een paar negatief getest hebben? :( women? jij ook? ik doe t morgen ofzo.... pfff durf niet!!

17. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Hoi dames,
    ik val even binnen: dit topic trok mijn aandacht: ik heb me vanochtend ook schuldig gemaakt aan te vroeg testen. Omo wit natuurlijk. heel erg balen... Ik kan me erg herkennen in jullie vragen/twijfels en dat stomme wachten.... ellendig is dat!
    Ik heb nog niet genoeg zicht op mijn cyclus (nog geen ovu-testen of temperaturen, ga ik vanaf de volgende ronde doen), maar mijn vorige twee rondes waren erg lang (40 en 66), zit nu op dag 30 dus eigenlijk nog te vroeg voor mij om te testen, maar ja, dat ongeduld is zo hardnekkig, he!

Jullie heel veel succes met testen en proberen geduldig te zijn, ik wacht met spanning af! ;)

18. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Hey dames.
    Iig weer een dag voorbij dus weer een dag dichter bij testdag.
    Eigenlijk voel ik niet zo veel, jullie wel? Maar ja ben ook nooit zwanger geweest dus weet ook niet hoe t zou moeten voelen. Wel is mijn temperatuur steeds zo hoog. Tussen 37.6 en 37.9 en ik ben echt niet ziek. Of is dat normaal? ;)

19. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    @ Madeinheaven: ja ik ook. Maar goed, 5 dagen voor NOD. Mijn vorige cyclus was trouwens 33 dagen, maar ik denk zelf dat de boel toen ff in de war is geweest na mijn heftige ongeluk.. Dat kan toch? Ben toen helemaal platgespoten geweest enz, lijkt me niet zo goed voor je cyclus.

@Maria: Ahhh haha nog zon mevrouwtje ongeduld. Lijkt me echt vervelend als je zoooon lange cyclus hebt zeg. Moet je nog meer geduld hebben! Respect..

@Simmy: zo is dat. Ik voel ook vrij weinig. Best rot! Maar ik weet ook niet hoe het voelt m zwanger te zijn. Dus tjah, we zullen zien! Het is bij iedereen weer zoooo anders.... Ik temperatuur en doe ook niet. Misschien de volgende ronde wel...

20. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dag iedereen :)

ik las jullie gesprek en dacht bij mezelf:eek:ef ik ben niet de enige vroegtester die dan vervolgens enoooooorm teleurgesteld is als hij wit blijft.....
    ik ga dan zelfs nog een paar keer stiekum in de vuilnisbak kijken of er bij mirakel geen streepje opgetoverd is :D

vreselijk hé dat geduld dat altijd zoek is!

Deel Deze Pagina