te vroeg testen ... ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by madeinheaven, Mar 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik ben ook benieuwd! Hoe moet dat, in joun album kijken en vrienden worden? :p aaaaaaaaaaaaah spannend!!!

2. madeinheaven

Mar 20, 2013
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hahaha weet niet! Denk naar mijn "profiel" haha

3. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ja en dan? Ahh joh, pleur gewoon hier neer, kan jou het schelen! Doet iedereen immers :p

4. MamaLara

MamaLara Bekend lid

Dec 22, 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    oehhh spannend!! Je moet een foto plaatsen! We willen het zien!

En toch alvast voorzichtig proficiat :)

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier is vandaag de ongi doorgekomen en niet zo beetje ook.... :(Bij jou woman nog geen teken van ongi? Spannend!!!!

6. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    En voor madeinheaven natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!

7. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Nog geen ongi, maar vanavond tijdens de cursus ineens zooooon buikpijn/borrelende kramp dat ik bijna niet kon staan. Denk dat dat mn "Hallohierbenikdan, jeongi!" waarschuwing was. Zal morgen wel bloed zijn.. =( bleghhh weer wachten op de volgende ronde...

8. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Hè, wat jammer! Laat het dan ook maar snel gebeuren, he, dan kan je meteen door met de volgende ronde. Dan is het hopelijk wel raak!!

9. madeinheaven

Mar 20, 2013
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    Haha das t probleem ik weet nie hoe k t hier krijg! Haha

10. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Nou inderdaad, maar nee hoor, nu weer geen ongi! Normaal na zon aanval ben ik het altijd wel binnen een dag... nu loopt er weer een test.. in de testtijd (5-10 min bij Sensi) tik ik nu dit verhaaltje... ben zo bang dattie toch weer negatief is.

Ehmm ja das een goeie Madeinheaven, misschien staat dat beschreven in het forum waarop dingen worden uitgelegd over hoe en wat met het forum? :p hoe is het verder met je?

11. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Als je je tekst intoetst bij meer opties, staat er iets lager bijlages.
    Daar kun je je foto uploaden en komt hij hier.

12. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Negatieve Sensitest.... ik twijfel of ik er nog een Kv tegenaan moet gooien?

13. Lalaloopsy

Lalaloopsy Nieuw lid

Mar 28, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Madeinhaven,

Hier ook te vroeg getest, maar ik weet uberhaupt niet wanneer mijn NOD was. De vorige keer was het 25 dagen na mijn pilstop in januari. Dit is ronde 2 en ik heb ook duidelijke zwangerschapssymptomen...kan alleen ook van het ontpillen zijn. Vorige maand had ik ook symptomen. Maar jah..nu denk ik het echt ;).
    Succes met wachten!!!

14. Lalaloopsy

Lalaloopsy Nieuw lid

Mar 28, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vaag! Waarom komt mijn reactie helemaal achteraan bij de oudere reacties???

Sorry! Ben nieuw :D

15. Moederindedop

Mar 12, 2013
    31
    0
    0
    HBO opleiding MWD
    Noord Brabant
    Kunnen jullie mij vertellen wat DPO en NOD is haha!?
    IK zie de begrippen regelmatig voorbijkomen maar kan me er geen voorstelling bij maken

16. Moederindedop

Mar 12, 2013
    31
    0
    0
    HBO opleiding MWD
    Noord Brabant
    Klinkt bekend met die symptomen & denke(hope) dat je zwanger bent.
    Ik ben nu 3 weken ongeveer gestopt met de pil & hoop dat ik zwanger ben.
    gevoelige/pijnlijk tepels. lage buikpijn/steken op dagen rond innesteling, kan af en toe behoorlijk bitch zijn & kan minder hebben dan voorheen..
    Ik hoop met je mee haha!

17. Moederindedop

Mar 12, 2013
    31
    0
    0
    HBO opleiding MWD
    Noord Brabant

Gefeliciteerd!!

18. Palace

Palace Actief lid

Mar 4, 2013
    178
    1
    0
    Hoi,

Hebben jullie al getest? Ik wil wel even antwoorden op je vraag hoe ik het ervaren heb. Na twee keer IUI voelde het nu heel goed. Ik had drie eitjes, het zaad was perfect en ik stond bol van de pregnyl. Omdat ik een beetje bloed had 3 dagen voor de NOD wist ik het zeker! Dit moest van de innesteling zijn. Dus tegen alle adviezen in te vroeg getest. De klap was enorm. We hadden zo''n digitale test. Daar stond het zwart op wit: NIET ZWANGER. Ik ben gaan werken die dag maar ik ben in m''n leven nog nooit zo verdrietig geweest. Het ergste is dat je het gelooft, maar niet wilt geloven, precies om die reden die jij aangeeft. Je geeft jezelf nog een kans...omdat je vroeg getest hebt... Maar ik werd twee keer teleurgesteld. Drie keer... de dag dat ik ongesteld werd ook nog een keer. M''n lief en ik heb nu afgesproken te testen 1 dag nadat het officieel mag. 15 dagen na de IUI. Maar voor jullie hoop ik eigenlijk dat je test en positief is. En dan nog een keer test..en nog een keer... en dat je blijdschapt groeit! Succes ladies...

19. Palace

Palace Actief lid

Mar 4, 2013
    178
    1
    0
    YES!!!! FOTO! Gefeliciteerd!!! :):):)

20. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Haha snapte er ook niets van eerst. DPO is Days Past Ovulation, en NOD is Niet Ongesteldheids Dag.

Share This Page