Madeinheaven is in de 7e heaven, oooohhh waar ben je??? PatriesenLeon, idd wat een enorme teleurstelling kan dat vroege testen dan geven he... =( bah! Ik hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn!!!!!! Lalaloopsy, ik weet niet wat je bedoelt? Reacties komen altijd bij de laatste pagina's te staan bij mij.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa volgens mij is ze zwanger, hoera. Wij blijven hopen hoor, thanks.. Vandaag mogen we weer spelen! (Ik vind klussen zo`n stom woord!)
Hallo meiden.. Ik twijfel heel erg ik heb hele gevoelige tepels sinds eergister ik weet niet hoe mijn cyclus nu is vandaar..ik heb vanmorgen een test gedaan was negatief mischien te vroeg volgens mij moet ik zondag of volgende week mijn menstruatie krijgen iemand een idee of ik zwanger kan zijn en dat ik mischien te vroeg de test gedaan heb???
Bij mij negatief uiteraard. Zucht. En bij jou madeinheaven??? Hahaha ik vind klussen ook een stom woord. Spelen is leeeuk! Die houden we erin! Vertel eens wat meer over jezelf Melanie wij weten het zo ook niet!
Jammer dat het negatief is!! ik hoop dat het snel raak is haha Nou ik zal me even voorstellen Ik ben melanie ik ben al moeder van een tweeling Danischa* en Riley* Helaas met 19 weken en 3 dagen bevallen in januari 2013.. Toch zijn we weer bezig voor ons 3de kindje.. Dit is nu ronde 2 dus hopen dat het raak is alleen is mijn test ook negatief maar mischien te vroeg gedaan..heb wel af en toe last van mijn tepels haha dus wie weet...en inderdaad klussen is een beetje een raar woord spelen is inderdaad leuker hahaha
Hee wat vervelend voor je zeg van je tweeling =( dat dat mis is gegaan.. Moet heftig zijn zoiets. Heb je nu weer een betrouwbare cyclus enz? En beetje zicht op je eisprong? En je NOD? Wanneer waren die, je bent nog niet over tijd? Ik vind het ook altijd moeilijk hoor, bij mezelf al haha! Want wanneer mocht je testen en wanneer héb je getest? Ben ondertussen proberen mn huis schoon te maken hoor, hihi.
Jaa dat is erg heftig!!! Mijn cyclus ken ik nu nog niet zo heb nu ovulatie testen besteld en heb ze al binnen dus als het nu nog niet raak is dan proberen we dat even is wel makkelijker denk ik... de vorige keer was mijn cyclus 24 dagen als dat nu het zelfde is dan kan ik vanaf zondag maandag testen maar ik ga toch maar van donderdag of vrijdag uit..nee ben nog niet overtijd maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een week voor dat ik de menstruatie kreeg last van mijn borsten dus je gaat natuurlijk alles weer vergelijken maar we zien het wel!!
Hmm ja die ovutesten schijnen wel makkelijk te zijn idd, ik heb ze nog nooit gebruikt, pas in ronde 2 dus weet niet of het dan al wel goed is om zo te werk te gaan als het ook "spontaan" kan zeg maar. Ja kan ik me voorstellen dat je dat vergelijkt, maar schijnt toch echt altijd weer anders te zijn, gek eigenlijk toch? Je zou denken dat je hetzelfde riedeltje weer krijgt.. Ik heb ook erg pijnlijke borsten nu =( gisteravond enorrrrm buikpijn, en meestal heb ik dan ongi. Maar nog geen bloeddruppeltje te bekennen.. als ik al afscheiding heb dan is het wittig of waterig. Vaag...
Woman, het blijft wel spannend voor je!! Kom maar op met die posi test. Hier is de ongi heftig. Al meerdere lekkages gehad... Bah! Blijf voor jullie duimen...
Gefeliciteerd joh! Hier ook een zieltje die hetzelfde meemaakt. 30-3 moet nod zijn vanochtend neg kv test. Kan beter over een briefje van 5 plassen hihi. Maar ergens heb je nog hoop zeker omdat ik zulke pijnlijke borsten heb.
WAAAAHHHH Madeinheaven, wat cooool!!! Supermooi zeg! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!! Het is je van harte gegunt! En ja, die foto's zijn duidelijk hoor! Hoe heb je ze er nou uiteindelijk opgekregen?? Ahh niet fijn Anja1977. Maar nu weet je wel weer dat je met frisse moed aan een nieuwe cyclus beginnen kan. (Je moet overal iets positiefs zien...) Ik wilde dat ik nu ongi was. Testen zijn megawit, dus moet wel een ongi aankomen. Maar waar die blijft....... Weet alleen niet zo goed of ik nu morgen weer moet testen. Kom er zaterdagochtend niet aan toe. Whahaa ja CindyK, denk dat we na een paar maanden ook gewoon over die pinpas heen kunnen piesen, tjeempie zeg. Snap niet waarom die krengen allemaal zo duur moeten zijn.
Dames die zwanger zijn gefeliciteerdddd !!! Geniet ervAn !!! Lijkt mij zooooooo geweldigg .. =)) Ik ben vandaag 1 dag overtijd , gisteren was mijn NOD, vanmorgen testje gewaagd: uitslag negatief. En toen ik later keek een pennenstreep, maar dit is wel een half uur later. Dus niet te vertrouwen lijkt mij. Ik had de foto wel willlen plaatsen maar schrijf dit via mn iphone. Xxxx