hallo , Ik ben van plan om zwanger te raken maar ik slik de pil nog wel. Dus wat mijn fout was, 5 juni (dinsdag begon mijn stopweek en dinsdag de12e moest ik me pil weer innemen) Alleen wat ik dus gedaan heb is ik ben zaterdag de 16e begonnen, en doordat ik in een hele drukke periode zit ben ik heb die dinsdag,woensdag en vrijdag ook vergeten en niet meer ingenomen(net rond me vruchtbaarste tijd). Kan ik nu zwanger zijn? En mijn andere probleem is, zaterdag de 23e tot gister de 25e (maandag) had ik donkerbruin bloedverlies, het was elke dag dan wel rond de ochtend en af en toe tussen door een beetje, maar niet veel (kan dit een miskraam zijn? of innestellingsbloed?) zaterdag en zondag heb ik gewoon me pil geslikt en gister dus maandag heb ik hem weer niet geslikt. Want ik ben bang dat als ik zwanger ben , dat de pil slecht is voor het kindje . Klopt dat? Wie kan mij helpen , en mij vragen beantwoorden. En wanneer kan ik testen? Alvast bedankt, Groetjes van mij .
Op de bijsluiter staat vanalles over wat in welke week kan gebeuren en of je contact op moet nemen met je huisarts. Volgens mij kun je anders alleen blijven gissen.
Je kan natuurlijk altijd zwanger raken als je de pil vergeet, maar de kans is groter als je het in de eerste 7 dagen vergeet, wat je dus ook gedaan hebt. Ik zou gewoon een testje doen, maar ik moet zeggen dat het idd klinkt alsof je cyclus gewoon in de war is door het onregelmatig slikken. Hoezo slik je trouwens de pil als je zwanger wilt worden? (als ik vragen mag)
waarschijnlijk is je cyclus gewoon in de war, maar je zou een testje kunnen wagen, dan ben je van de onzekerheid af.
okee ik denk dat ik wel even ga testen , uhm dat moet ik dan over 2 weken doen toch ? Wanneer ik eigenlijk ongesteld hoort te worden? dankjulliewel voor het antwoord groetjes P.S : Ik slik de pil nog omdat , tja daar weet ik zelf eigenlijk ook niet echt een antwoord op . haha
me naam heb ik , door al me krullen op me hoofd haha maar verder over de pil , ik ben nu ook na dat bloed ook gestopt .. want ik wil straks toch even laten testen , want ik heb gewoon een heel sterk gevoel erover . En ik ben bang dat ik dan de baby iets aandoe. Groetjes