Hoi het is waarschijnlijk al heel vaak gevraagd maar ik test 4 dagen voor mijn nod negatief met test kruitvat. twee voor tien euro. het kan toch nog wel positief worden toch? dat ik te vroeg test? ik weet niet meer wat ik ervan moet denken. hihi. groetjes
Ja hoor, dan kan het nog steeds. Er zijn echt dames die pas op NOD of een dag daarna positief testen! Ik testte zelf bij mijn eerste zwangerschap pas positief op NOD, tweede zwangerschap een paar dagen ervoor. Dus het is niet alleen per vrouw, maar daarnaast ook per zwangerschap verschillend!
Bedankt voor je snelle reactie. gewoon nog maar wachten. zondag als ik nog niet ongesteld ben er maar weer een test tegen aan.
Tsja dat wachten... Dat is vreselijk! Heel veel succes en ik duim voor een mooie positieve test voor je zondag!
In mijn tweede zwangerschap had ik op mijn NOD een tuurtest, waarvan velen op dit forum m niet zagen. Ik was wel degelijk zwanger. Maar: meestal als ik een witte test had een aantal dagen voor mijn NOD was ik ook echt niet zwanger. Dus: als je vroeg positief bent heb je geluk en weet je snel dat je in verwachting bent. Maar als je negatief test voor NOD neemt dat niet je onzekerheid weg of je wel of niet zwanger bent.
Ik heb vandaag ook de testen van kruidvat gehaald 2 voor 10 euro en van de action. Ik heb vanmiddag van de action gebruikg maar was helaas negatief. 4 dagen voor nod Morgen ochtend ga ik die van de kruidvat proberen. Jammer dat je ongesteld bent geworden 😯