voel me wat eenzaam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zico, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden, heb zo een dipje hier.
    Als 17 maanden zijn we aan het proberen en 1 mk verder.
    Ik zie hier vele meiden verdwijnen, raar maar toch normaal.
    Ik mis hen wel, ik blijf na heel die tijd en onze oude rotzen een beetje eenzaam achter en dat doet me wel wat. Voel me wat eenzaam hier aan het worden :oops:
    Heel raar dat ik dat gevoel heb en ook op tempkaarten waar ik maanden kwam en op vele andere topics, voel me echt eenzaam, verlaten :oops:
    Het moet er gewoon uit, kan er niet aan doen, sorry dat ik het hier doe
    Vele beloven nog van je te volgen en een kijkje te komen nemen, doch na een tijdje zie je ze verdwijnen.
    Het doet pijn, vele hebben ondertussen al een kleintje, sommigen waaronder ik ook blijf achter. Er komen nieuwe meiden bij, maar ondertussen heb je ook al een leuke band met meiden hier.....
    Heb zo echt de laatste tijd het gevoel dat ik me eenzaam voel al zijn er nog geweldige meiden die je wel blijven volgen , wil niet iedereen over de zelfde kam scheren, maar ik wil jullie m'n gevoel delen.
    Zijn er nog meiden die dit hebben?

2. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    bedoel je echt het eenzame of het gevoel van buiten gesloten en beetje vergeten ?

voorbeeld; in het begin heb je vele gesprekken met toch bepaalde groep waar je op 1 lijn ligt
    vervolgens komen nieuwe meiden, en maken veel gesprekken met de groep waar jij vaak mee prate , en tussendoor voel je je genegeerd door die vaste groep omdat ze even net iets meer praten tegen de nieuwe meiden dan net als in het begin tegen jou?

zoiets?

dat had ik wel een hele tijd terug. ik weet niet of dit het is wat je bedoeld. ik snap wel ongv wat je bedoelt met eenzaamheid. ook begrijp ik dat dit niet verkeerd bedoeld is, want er zullen vast meerdere zijn die dit hebben. :)

toch zullen er meer bij blijven komen.. meer nieuwelingen die proberen zwanegr te worden en :) en info willen, of meiden die net zwanger zijn en zich ook willen uiten, dat is logisch dat zou ik ook gedaan hebben. dit zal zo blijven en hou je natuurlijk, het enige wat ik kan zeggen is als je je eenzaam voelt doe gewoon zoals je normaal ook doet/deed, praat lekker met iedereen, reageren ze niet, is dat heel jammer, maarja dan weet je wel voldoende als je begrijpt wat ik bedoel.

begrijp me aub niet verkeerd wat ik hiermee zeg,
    wel goed van je dat je je even ge-uit heb

liefs

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he nikitje , neen niet zo direct met je voorbeeld, er zijn vele meiden verdwenen na ze zwanger en een kleintje hadden, je begint met een groep en op laatst schiet je er als enige precies over.
    Ik mis het groepje van toen wel, hun leuke kletsuurtjes.
    Ik vind het heel normaal dat ze nu niet zo veel tijd meer hebben maar dan ineens hoor je niets meer van hen.
    Ik maak ook maar een 2uurtjes vrij, heb tenslotte ook 2 kinderen en een huishouden.
    Vindt het enkel zonde dat ze verdwijnen.
    Er komen vele nieuwe meiden, maar ze verstaan niet wat je allemaal hebt doorgemaakt en hoe je gevoelens liggen.
    Het is heel raar, voel me eenzaam omdat het bij ons langer duurt en ook iedereen verdwijnt, je komt een beetje met je verdriet en vele vragen bij nieuwe meiden terecht.
    Ik neem het niemand kwalijk he, totaal niet.
    Maar ik mis hen zo :cry:

4. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    he meid toch , hier kan ik wel bij inkomen!
    ik weet natuurlijk niet exact wat je bedoelt,omdat ik ook nog niet zwanger ben of leuk gezinnetje heb, wel heb ik dan ook een groep ( kalchten na eisprong topic ) waar ik gezellig mee praat al vanaf het begin dat ikw eer hier zit, ik denk ook wel als het zover is dat de meeste van hun zwanger is geworden en ik nog niet dat ze door het zwanger geworden zijn en het sociale leventje wat minder op het forum zullen zijn en dat als ik dan nog niet zover ben ook als enige zal overblijven, en dat ik dan ook wel eenzaam zal voelen.
    en ik neem je niks kwalijk hoor, ik zou hetzelfde gevoel hebben echt.
    komop he :)
    ik nodig je uit bij ons kippenhoek ( klachten na eisprong ) geloof dat je daar al is ben geweest en iets geschreven had?

liefs

5. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey Zico, ik denk wel dat ik weet wat je bedoelt.
    Ik heb het zelf gelukkig niet, maar ik ben ook meer een einzelganger op het internet. Is ook niet goed, maar automatisch bouw ik geen band op met anderen op het internet.

De meesten die hier komen, dat heb ik zelf ook, komen omdat ze met een bepaalde wens lopen of zich een bepaalde fase in hun leven bevinden ( kinderwens) en zodra deze vervuld is, is er weinig reden meer om hier rond te hangen.
    Of in ieder geval minder dan wanneer je nog allerlei vragen en wensen hebt die niet vervuld zijn.
    En anderen weer haken af na een lange periode van onvervuld verlangen, want dan is het te pijnlijk om nog op een zwangerschapsforum te vertoeven.
    Ik denk dat ik dat zelf ook gedaan zou hebben als ik zwanger zou zijn.

Daarom probeer ik niet veel op dit forum te komen en eigenlijk heb ik ook geen vriendschappen opgebouwd.
    Ik kom en lees andere ervaringen en verhalen van anderen en probeer daar wat van op te steken en hoop op te doen uit de verhalen van anderen die ook heel lang bezig zijn.
    Mocht mijn IVF niet aanslaan zal ik hier ook niet meer komen, want dan maak ik mijzelf alleen maar gek.

Ik weet ook welk groepje je bedoelt ( althans ik meen dat te weten volgens mij het 30+ groepje) en inderdaad de meesten zijn allang weer verdwenen al dan niet zwanger of bevallen en als je een band met elkaar hebt opgebouwd en je merkt ( gevoelsmatig) dat je na verloop van tijd nog op dezelfde plek staat als voorheen dan kan dat je eenzaam maken.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop toe.

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    zico meid ik begrijp wel goed wat je bedoeld ik wens je heel veel sterkte en een hele dikke knuffel

heel veel liefs puck

7. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Lieve Zico ik begrijp heel goed hoe je je voelt, er komen natuurlijk steeds meer meiden bij en das logisch, maar koppie op he eens komt voor ons de tijd ;) ik, weet het zeker. IK wilde je veel knuffels toewensen!

Liefs van jennie

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    misschien heb ik ook zo'n dipgevoel omdat ik gewoon doodop ben, pffffffffffffffffffffffffffffff

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik kan me je gevoel wel goed voorstellen, ookal ben ik ook een nieuwe..
    Veel sterkte, en ik hoop dat 2008 ook jouw jaar wordt.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hey meis ik ben er ook nog
    Ik snap je gevoel wel meid maar koppie op he

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Zico meissie,

je mag altijd met ons ook mee komen kletsen hoor in de vlinderlounge?
    Het valt ook niet mee als het allemaal te lang duurt! :(
    Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen en ik hoop met heel mn hart dat 2008 jullie jaar mag worden en dat al je wensen mogen uitkomen!

Hou je taai!
    Liefs en een knuffel voor jouw!

xxx

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt, je ziet wel vaker dat een zwangere uit dit forumonderdeel verdwijnt en hier niet meer schrijft. Ergens logisch want er gaat een nieuwe fase in en daar is een ander forumonderdeel voor. Maar voor de achterblijvers is dat erg jammer.

Ik kan niets doen aan je pijn van je kinderwens Zico, maar ik volg je zeker nog hoor! Dikke knuf.

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Lieve Zico,

Ook ik volg je heus wel! En ik ben ook zeer benieuwd wat er met je gebeurd op dit moment, want ik zie dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt? Ik ben hier ook nog betrekkelijk nieuw en ben eerlijk genoeg om te zeggen, dat als ik ooit weer zwanger mocht raken, ik hier misschien niet meer zo veel zal zijn. (Aan de andere kant ben ik zo verslaafd geraakt aan dit forum...dat dat misschien niet al te snel gebeurd ;) ) Je weet zelf ook dat (zeker als je je eerste kindje krijgt) er zo veel verandert in je leven, dat zaken zoals forum-bezoek er niet meer inzitten. Nu mijn kids iets ouder zijn, heb ik uberhaupt pas weer de tijd om te computeren! Maar ik snap wel dat je het gevoel krijgt 'achter te blijven' als iedereen om je heen vroeg of laat toch zwanger wordt. Maar jouw tijd komt nog wel hoor! En dan zullen de 'nieuwelingen' de eersten zijn om je te feliciteren (Ik in elk geval!). Geef de moed niet op! Het is een lange zit, maar uiteindelijk zal het best gaan lukken! Ik wens je heel veel sterkte en succes nu en in de toekomst en vooral veel plezier, want dat heb je nou wel eens verdient! En als je me zoekt, ik ben meestal op SMEP te vinden (of we nou daadwerkelijk smeppen of niet ;) ).

Heel veel liefs van Tezzz

14. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Zico,

Ik snap wat je bedoelt, ik ben ook een oude rot aan het worden op dit onderdeel van het forum. Had het nooit verwacht maar ik maak net als jij en anderen de 'nachtmerrie' mee van elke vrouw 'stel dat ik niet zwanger wordt?'. Ik ben het een beetje met Smoeltje eens, ook ik heb geen vaste vrienden op het forum, wel enkelen waar ik via de e-mail goed contact mee heb en dat is erg fijn.
    Tuurlijk doet het soms een beetje pijn als je mensen ziet verdwijnen nadat ze zwanger zijn en dan denk ik 'jeetje, ik ben vastgeroest aan deze 'Zwanger worden' index, want zo voelt het soms echt.
    Ik zit ook wel eens in een dip zoals aan paar dagen geleden omdat ik gewoon wist dat ik weer ongesteld zou worden. En je wordt soms gewoon hopeloos van de hele situatie.
    Ik wens je heel veel kracht toe en hoop dat je niet lang meer op jouw wondertje hoeft te wachten.

Liefs Vanilia

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hey meiden wel koppie op he
    wij zijn ook al meer dan 2,5 jaar bezig maar geef de moed niet op

16. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    He Zico,
    Even een hele dikke knuffel van mij!
    Die heb je wel verdiend.
    Ik ben ook al 1,5 jaar zonder resultaat bezig, al die tijd dwaal ik hier ook al rond. Begrijp je wel hoor, ik mis hier ook bepaalde mensen.

veel liefs
    Hartje1

17. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    hey zico
    van mij ook een hele dikke knuffel hoor. ik snap heeeel goed wat je bedoeld!
    kop op he...

18. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    oei hoe herkenbaar :( ...... ik hang hier ook al een hele tijd en ondertussen voel ik me nergens meer "thuis"....... velen zijn me voor gegaan in verdriet en uiteindelijk blijdschap en kleine ukkepukken die al bijna onder de kerstbomen rondrennen......en ik? Voel me net als jou verloren ergens en nergens tussenin hangend....
    eigenlijk heb ik het opgegeven, ben 41 voel me niet zo :rolleyes: maar mijn lichaam zegt het is wel zo......
    Ben er niet uit hoe het verder moet....ik lees en leef wel nog met jullie en Zico mee........

knuffel

Deel Deze Pagina