vage buikpijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Alita, Dec 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hoi,

ik heb al vaker iets geschreven en wil niet wanhopig overkomen maar ik heb nu sinds de dag dat ik ongesteld moest worden(vrijdag)een rare ongi soort van buikpijn, het is maar zo licht het lijkt wel of het niet doorzet. Ik moet zeggen dat ik in de weken ervoor ook al eens vaker rare buikpijn heb gehad dat het ook leek alsof ik ongesteld moest worden. Wat is dit hebben jullie dit ook gehad ben nog niet zolang gestopt met de pil namelijk en wil niet mezelf gek maken maar als ik normaal ongi wordt voel ik mij helemaal niet zo. Ook ben ik vandaag ontzettend misserlijk, duizelig en last van mijn maagzuur(boeren etc). Heb trouwens gister een test gedaan en deze was negatief. Ik weet het niet meer ik voel mij zo ontzettend anders!

2. Alita

Alita Niet meer actief

niemand?

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    wat je schrijft, kan heel goed ontpillen zijn. Ik heb ook allerlei rare symptomen gehad, toen ik net gestopt was en die ook precies op zwangerschapsverschijnselen leken. Ik heb wekenlang buikpijn gehad, mijn buik zwol helemaal op, was gigantisch moe, misselijk, duizelig, had hoofdpijn, vreetbuien of juist niet en zo meer. Heb 6 testen versleten, voordat ik op een dag weer ongi werd. En toen ik eindelijk ongi werd, had ik het eerst niet eens door, omdat ik zomaar eens geen krampen had. Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt of zwanger blijkt!

O ja...en een tip: zo lang je niet ongi wordt, kun je elke twee weken een test doen. Blijk je dan toch zwanger, dan weet je ongeveer hoe lang.

Succes ermee!

Liefs Tezzz

4. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Klinkt ook als ontpillen... kijk het nog een weekje aan en dan inderdaad even opnieuw testen als je dat wilt. Sterkte!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo cindy24,

Ik zit met dezelfde vraag eigenlijk. Ik maak me er niet zo druk om maar ook ik wil weten wat het is.

Ik zal ff mijn symptomen opsommen:
    * koud
    * duizelig
    * af en toe misselijk
    * buikkrampjes/ bubbeltjes net boven mijn lies
    * zéér gevoelige/pijnlijke tepels
    * sommige dingen die ik graag at, lust ik nu minder
    * heb n ietwat dikkere buik is niet het woord, net onder je buiknavel dat kleine gedeelte is wat opgezetter.
    * n vlinderachtig gevoel in mijn buik
    * ikzelf ben anders dan anders, veel aanhankelijker naar mijn man toe. Wil graag in zijn armen gehouden worden.

Tja, wie weet hier raad mee?

Groetjes miranda

Share This Page