Zijn er nog meer mensen die veel te vroeg testen of ben ik nou de enige? Ik heb vandaag een test gedaan maar moet nog 3 dagen tot mijn nod. Dacht laat ik het eens proberen maar de test was negatief. Nu denk ik alleen nog maar meer dat het niet raak is en ben ik echt teleurgesteld. Ik denk nu ook van. Waarom zou hij over 3 dagen dan wel ineens positief zijn. herkent iemand dit? Liefs Luna
Daarom trst ik ook nooit meer voor mn NOD. Ik ga proberen te wachten tot ik een week over tijd ben ofzo. Dan heb je ook niet de frustatie van het blijven testen en hopen.
Ik heb vandaag, 4 dagen voor nod, ook negatief getest. Aan de ene kant ook erg teleurgesteld, terwijl ik eigenlijk ook wel weet dat een negatieve test op dit moment eigenlijk helemaal niks zegt!
Haha, ja ontzettend! Ik heb ook al 100 keer te vroeg getest. Bij mijn zwangerschap moest ik op woensdag ongesteld worden. Op maandag (2 dagen voor NOD) met de digitale een 'niet zwanger' maar op het teststripje wel een licht tweede streepje. Op dinsdag (1 dag voor NOD) met de gewone CB wel een licht maar duidelijk kruisje, en op NOD of een dag erna een 'zwanger' op de digitale! SUCCES!
Gefeliciteerd meisje! Leuk zeg dat het bij jou nog goed kwam. Had jij dan ook het gevoel van, het zal wel niet raak zijn toen de eerste test negatief was? Ik ga nu minimaal tot zondag wachten hoor. Wup en Butterfly, hopelijk snel een positieve test in handen! Hoe lang zijn jullie bezig?
Dank je! Ik verwacht toch niet meer dat ik zeer binnenkort zwanger wordt. Eerst maar alle onderzoeken in het zkh afwachten.
Wup, dat kan ik me voorstellen na zo'n tijd. Mijn allerbeste vriendin is pas geleden na 1.3 jaar zwanger geraakt. Ze had het niet meer verwacht maar was dol gelukkig. Ze stonden ook net op het punt om naar het ziekenhuis te gaan. Soms vraag ik me af of ik hier wel moet komen, want je bent er onbewust nog meer mee bezig! Maar het is aan de andere kant ook wel fijn om je ervaringen met mensen te delen kan ik me voorstellen.
Hoi Luna1, Ik test ook altijd voor mijn nod. Omdat ik bij mijn vorige zwangerschap 8 dagen voor mijn nod positief heb getest. (toen had ik een vroege eisprong, dag 11) denk ik steeds van misschien zie ik wel een hele lichte streep wie weet. ieder zwangerschap is natuurlijk anders. Maar nu wil ik op mijn nod testen op 8 april maar ik denk niet dat het me lukt. Ben zooo ongeduldig. morgen (4dagen voor nod) en ik heb ultra testen van matcare dus ..... kijk ga ik weer. oooow wat ben ik errrg!
dat kost toch hartstikke veel geld als je voordat je menstruatie uitblijft al elke maand een test doet of ben ik nou gek?
Bahar, succes haha. Precies zoals ik me ook voel. Ik had een hele goedkope van kruidvat. 2 voor 5 euro. Dus qua prijs valt het wel mee. Nu licht er nog een digitale en die gebruik ik pas maandag als ik dan nog iet ongi ben! Ben benieuwd morgen, laat het me weten! Petrabr, daarom gebruik ik nu de goedkope. Maar nog weggegooid geld. Ik lees hier weleens dat mensen ver voor nod positief testen en dan denk ik. Dat kan ik ook...Niet Dus!
Ik test ook altijd met goedkopen testen. Ik had ze vorige maand van clearview 2 voor 6 euro ofzo. Luna1, hoe lang ben jij al bezig als ik vragen mag? Ik zie dat je over 3 dagen mag testen, spannend hoor. Voel je je anders? Ik niet, ik voel niets bijzonders alleen steken in mijn baarmoeder en ongipijn maar dat had ik de vorige maand ook. Succes! liefs bahar
Ik kon het ook niet laten en heb ook 3 dagen voor mijn nod getest. Ik zag een heeeel heeel licht streepje als ik heel goed in het licht keek, dus kon ook een indroogstreepje zijn. Op de dag van mijn nod voelde ik al dat ik niet ongesteld ging worden, heb toen getest en dat streepje was duidelijker
Ik kon het ook niet laten en heb ook 3 dagen voor mijn nod getest. Ik zag een heeeel heeel licht streepje als ik heel goed in het licht keek, dus kon ook een indroogstreepje zijn. Op de dag van mijn nod voelde ik al dat ik niet ongesteld ging worden, heb toen getest en dat streepje was duidelijker
Ronde 3, maar het voelt alsof we al jaren bezig zijn! Ik ga nu proberen te wachten met testen tot woensdag... Dat is dan dag 30 en dat was ook mijn langste cyclus. Maar ja, of ik het zolang ga volhouden.... Hoe lang ben jij al bezig Luna?
Butterfly, wij zitten pas in de eerste ronde! Wel al een jaar van de pil af. Hoewel de 3e ronde helemaal nog niet lang is voelt het wel lang kan ik me goed voorstellen! Als je eenmaal graag wil wordt je geduld echt op de proef gesteld. Ben benieuwd naar jou test! Als ik zondag nog niet ongesteld ben probeer ik het ook nog eens. Dit keer met een digitale van Clear Blue.
O jee, sorry dat wist ik niet! Dus weer aan de klus. Het is ook zo onvoorspelbaar allemaal. Nooit gedacht dat het zoveel zorgen met zich mee kon brengen als je eenmaal zwanger wil gaan worden.
Ik neem me ook altijd voor te wachten tot na NOD.... mede omdat ik al te vaak vroeg getest heb en teleurgesteld naar 1 streepje zit te staren. Zo ook weer vanmorgen, ik moest en zou toch testen en dat terwijl ik echt zo van plan was te wachten tot maandag. dus tja, nu heb ik al alle hoop opgegeven en dat terwijl we zo ons best hebben gedaan! Dus tja we doen we het idd allemaal denk ik wel. Ben ook wel eens zo afgestraft dat ik te vroeg testte en een uur later ongi werd, toen had ik dus een kortere LF, dat voelde echt als straf zeg.