...Echt vervelend allemaal met die testen ,als ze aangeven dat je niet zwanger bent een paar dagen voor je evt nod!...ja dan ben je al ergens teleurgesteld! Gelukkig zijn er dan nog wel gevallen bij die ons weer hoop geven...dat je alsnog zwanger kunt zijn! Ik heb me voorgenomen minstens toch 5 dagen te wachten na mij nod...ook al wordt dat moeilijk!
Hoi Butterfly! Ja gisteren! haha kon het niet laten. Maar nog niets te zien. Ik ben ook nog niet ongi. Erg spannend allemaal. Ik heb wel altijd last van migraine als ik ongesteld moet worden en vandaag begint mijn hoofdpijn al te komen dus ben er bang voor. Maar ach, de eerste ronde was ook wel erg snel geweest. jij over twee dagen! Al een testje gewaagd? Ben benieuwd.
Nee nog niet! Ik sta er versteld van dat ik me nog kan beheersen! Ik hou je op de hoogte! Ik hoop voor je dat je ongi niet doorzet...
Hai meid....zo dacht ik ook de laatste ronde...we gingen net het ziekenhuis in voor de onderzoeken intake hadden we al gehad.....we hadden het hele idee van natuurlijk zanger worden allang laten varen.....diezelfde maand als dat ik naar GYN moest ben ik zwanger geraakt...na 16 maanden! Geef de hoop dus nog niet op!
Met 11 weken? Gets dat is wel heel erg vervelend...had je wel al een echo gehad en het hartje zien kloppen of moest je je eerste echo nog krijgen?
Als je te vroeg test, en het zou positief zijn, kan het ook nog mis gaan. 10% van de zwangerschappen eindigt al voor je NOD. Er is dan een foute innesteling en je spreekt dus niet van een miskraam. Dus vandaar dat je beter kan wachten tot je NOD. Ook weet je niets als hij negatief is, want hij kan nog positief worden. Ik wens jullie heel veel succes met zwanger worden.
Hoi Luna, heb je inmiddels al getest? Ik las in een ander topic dat je vandaag nog een poging ging wagen... Ik ben benieuwd!~Ik heb vanmorgen nog getest maar inderdaad negatief, dus ik snap je onzekerheid wel dat je gisteren niet getest hebt... Maar ja, 'geen bloed geeft moed' is een veelvoorkomende uitspraak hier, dus laat ik die ook maar gebruiken. Bij mij ook geen enkel teken dat m'n ongi eraan komt! Ik heb mezelf beloofd dat ik donderdag weer mag testen. Als ik nog niet ongi ben dan he
Heeey Butterfly, nou zojuist 2 testen gedaan. De digitale vertelde NIET ZWANGER maar toen ik hem er uit haalde stonden er wel twee strepen op de test? Nog maar een test gedaan van 2,50 en daar verschijnt nog niets op! Ook nog steeds niet ongi en ook niet meer het gevoel dat hij er aan komt. We hebben hetzelfde probleem. Ik hoop dat je het tot donderdag vol houdt, knap van je. En je ziet ik ben nu 2 dagen overtijd en zie gewoon niets.