Ik heb heel erg de drang om te testen. Waarom? Heb echt kwaaltjes vaarvan je zou denken dat je zwanger bent. Nog steeds misselijk, lage rugpijn, vreemd slijm (eerst dagen droog,gisteren waterig), vandaag droog, grieperig enz enz enz. Nu hebben we morgenavond een feestje. En zou eigelijk nu al willen testen met een action test, ik zit op 10dpo. Kan dat?
Nee haha dat klopt! Voor het geld hoeven we het niet te laten Maar misschien wel voor de teleurstelling? Daarbij is het geen ochtend urine dan.
Ik heb met 10dpo positief getest met een kv test. Ik zelf zou niet vertrouwen op de action testen op 10dpo, maar je kan het altijd proberen.. Ze kosten inderdaad niets en als je ze toch thuis hebt liggen.. Maarja, als ie dan negatief is, weet je eigenlijk nog niet veel... Je kan net zo goed wel zwanger zijn en 4 dagen later een positieve test hebben.
Als je 4 uur niet drinkt en plast zou t kunnen, maar als ie wit is zegt t niet dat je niet zwanger bent
Ik had 10 dpo een licht lijntje op de actiontest (ochtend urine) deze liep de dagen daarna mooi op dus het kan echt wel. Geloof niet dat deze onbetrouwbaarder zijn als die van bv de kv2v5. Ik denk dat je morgenochtend beter nog een keer kunt testen, met ochtendurine dit keer. Ben je weer een dag verder ook. Succes!
Ik had een tttuuuuuuurrrr streepje op action test 10 DPO en een duidelijke streek op kV... Dus ze zijn niet zo gevoelig maar moet kunnen...
Dankjewel voor de lieve reacties. Ik twijfel nog steeds erg Durf niet!!!! Misschien beter een nachtje wachten en morgen met een ochtend plasje proberen. Dan is het tevens 11dpo.
Zou leuk zijn jolijoy, dan lopen we gelijk... Ben morgen 11 dpo. Ik had gisteren getest met een zwanger en kids extra gevoelig (heb daar bij niet zwanger ook geen streepje bij) en had een (vond ik) behoorlijk duidelijk streepje! :-D
Ik heb maandag op 10 dpo met een action test getest. Had ook een vaag maar wel goed zichtbaar streepje. Mijn KV was de dag daarna duidelijker.
Evientje en Charise: gefeliciteerd!!!! Ik ga morgenochtend testen. Fingers crossed! Heeeel zenuwachtig nu.
Succes! Als ik jou onderschrift lees, wordt ik jaloers! Ik ben 18 juni gestopt en jij zit al in ronde 2 (en misschien zwanger ). Hier nog 0,0 duidelijkheid Hopelijk heb je een positieve test in handen straks!
Helaas..... Flink balen. Dacht het echt... Alle symptomen wezen erop. Maar het zou te mooi om waar te zijn geweest. Nu maar wachten op mn menstruatie en vol goede moed verder.
jammer.. Het kan altijd zijn dat je te vroeg bent he dus niet alle hoop opgeven. Aan de andere kant ben je ook pas gestopt met de pil en je moet lichaam moet weer even in balans komen. Kan nog beide kanten op! Succes meid!