Vanochtend 4 dagen voor nod een tuurstreep op een k2v5. Vanmiddag weer (dacht zelfs nog ietsjes lichter, maar had dan ook gedronken). Wat is jullie ervaring hiermee? Bleek je zwanger te zijn? Of werd je toch ongesteld? Liefs, Mir
Ligt helemaal aan hoe het streepje eruit ziet. Heb je n foto? Als ik m amper op de foto kreeg en niet duidelijk kon zeggen dat ie roze was dan was het niks...
Ik heb wel vaker een echt tuurstreepje gehad maar als ze niet snel donkerder werden ging ik er vanuit dat het niet goed zat...... Ik hoop dat jij een betere ervaring gaat krijgen hoor!!
Dit ziet er goed uit hoor!! Voorzichtig gefeliciteerd! Je bent nog vroeg dus er kan nog van alles gebeuren, maar deze is zeker al positief!
Oke, deed je dan gewoon de volgende dag nog een test? Ik hoop inderdaad dat het positief afloopt. Maar blijf realistisch!
Voor mij persoonlijk zou dit te licht zijn om al blij van te worden. Daarnaast heb ik (helaas) ervaring met testen die niet opliepen of die lichter werden. Ik word dus pas blij na een aantal testen die mooi oplopen en vervolgens goed verdubbelende bloedwaardes. Maar dat is mijn ervaring en die wil ik zeker niemand opdringen.
Zie wel een licht streepje, vooral op de test van vanmiddag! Ik heb helaas ervaring met tuurstreepjes en dan toch ongi (en geen verkeerde innesteling want tuurstreepje was op dezelfde dag als het hcg in m'n bloed gemeten was op 0). Maar ook al mijn zs'en begonnen met tuurstreepjes, dus t kan ook wel de goede kant opgaan. Gewoon morgen weer testen en als ie duidelijker word de komende dagen ben je zwanger!
Ik zie wel een streep maar die is niet roze en erg licht, ik zou deze als negatief beschouwen maar er is een kans dat ie duidelijker gaat worden...
Dankjewel. De lijn is wel wat rozig en binnen de 5 min. Maar ik probeer ook nog niet te blij te zijn. Weet dat er een dikke kans bestaat dat het niks is. Morgen maar een nieuwe doen. Vanaf wanneer zouden jullie een cb-testje doen? Als er gewoon zwanger/niet zwanger staat hoef ik niet meer te turen
Ik vind het een goed begin. Ik zie een licht streepje. Ik zou morgen/overnorgen weer testen en kijken of ze oplopen.
Mijn ervaring met tuurstreepjes... = zwanger Maar omdat het zo vroeg is, kan het vervolgens alle kanten nog op... Mijn duimen draaien voor je!
toevallig vandaag terug gezocht in mijn berichtjes en ik heb met mijn eerste zwangerschap achteraf gezien met 8 of 9 DPO een licht tuurstreepje gehad ongeveer zoals jouw foto ( ik gebruikte toen niets om mijn eisprong te ontdekken en ging met mijn cyclus van 28 dagen uit van een eisrong op 14 cd, en dus 14 dagen later op mijn verkeerd berekende NOD getest. Met de eerste echo 6 dagen terug gezet , en nu voor het 2e kindje ook pas met 18 CD een positieve ovulatietest en 19 CD ei gevoeld ) en 4 dagen later 1-2 weken zwanger met cb digital. hier dus een positief verhaal, maar als ik de andere berichten hier lees kan het nog alle kanten op. ik duim voor je!
Vanochtend een nieuwe test gedaan. Volgens mij is hij nu wel wat duidelijker! Spannend! Morgen laatste test doen. Ik zal straks reageer op jullie berichten. Ik hoop dat ik bij een van de gelukkige hoor waarbij het wel goed uit pakt.