Hoelang blijven jullie liggen na het vrijen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vruchtje24, 2 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik vraag me af of het nou echt uitmaakt als je meteen opstaat na het vrijen, aangezien alles er dan gelijk uitloopt?

Gyn heb ik daar ook nooit iets over horen zeggen en als het zo belangrijk zou zijn zouden ze dat toch wel zeggen lijkt mij!

gr vruchtje

2. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hallo

weet niet of het iets uitmaakt maar ik blijf na het klussen altijd minstens tien minuutjes met een kussen onder mijn poep liggen.komiek zicht maar wie weet helpt het hihi

groetjes

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij waren niet bezig met zwanger worden dus ik ging altijd meteen naar de wc. Toch ben ik zwanger, dus het moet zeker niet!

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik blijf wel altijd even liggen, even lekker na knuffelen))

5. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Wij blijven ook altijd even liggen. Gewoon even na knuffelen en uit rusten. :)

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik blijf ook altijd nog ff liggen... lekker knuffelen en lieve woordjes naar elkaar fluisteren hihihi

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook :D.

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja heerlijk vind ik dat zulke momenten :D
    Ben echt een hopeloze romanticus hahahah

9. HeMa

HeMa Actief lid

24 mei 2007
    136
    0
    0
    Blijven altijd even liggen om elkaar vast te houden.
    Heerlijk nagenieten :)

10. Niet meer actief

ja wij blijfen ook altijd lekker liggen maar ik hoor veel mensen dat ze op een kussen liggen dan onder het gedeelte.. waarvoor is dat mogelijk dan.. ofso

11. Patries5

Patries5 Actief lid

1 mei 2007
    103
    0
    0
    Ik blijf meestal zo'n 20 minuten liggen, met m'n benen op getrokken in de lucht. Ik heb op meerdere sites gelezen dat dan de zaadjes beter de baarmoederhals in kunnen zwemmen. Het is in iedergeval het proberen waard. Helaas tot op heden heeft het nog niet geholpen. Maar ja de aanhouder wint, zal ik maar zeggen!

12. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Hier hetzelfde ;)

13. bette

bette Actief lid

8 jan 2007
    102
    0
    0
    Wij gaan 's avonds lekker vroeg naar bed ;) , vallen samen heerlijk in slaap en de volgende ochtend sta ik pas weer op.

14. sarai

sarai Actief lid

8 mei 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    hahhaa ja ik heb het nu 2 keer geprobeerd, blijf ook zo'n 20 min. liggen en inplaats van dat ik met een handoekje tussen mijn benen :oops: naar de badkamer moet wordt nu alles lekker opgeslurpt :oops: hahahaha wel lachuh het is het proberen waard toch ;)

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wij blijven ook altijd liggen, heerlijk zijn die momenten! Manlief gaat altijd even plassen daarna, ik blijf heel de nacht zo liggen. De volgende ochtend als ik dan de trap afloop voel ik het al lopen, dan moet ik gauw rennen naar de wc,haha. Maar dan komt er bijna niets meer uit.

16. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Sinds ik zwanger wil worden blijf ik ook gewoon liggen tot de volgende morgen.

En eerst 5 minuten met de benen de lucht in of met een kussen onder de kont.

Het is een heel ritueel geworden :D

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik blijf ook altijd zo'n 5 a 10 minuutjes liggen.. eventjes op adem komen en nagenieten.. :oops:

18. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik bleef nooit iggen en de keer dat ik zwanger raakte. ben ik de volgende ochtend gegaan en was wel zwanger. denk toeval....

19. Kejay

Kejay Niet meer actief

nou ik moet altijd plassen als ik ben klaargekomen zeg maar, hahaha, dus ik moet wel naar de wc! Kan het moeilijk in bed doen :)

Voor de rest maak ik er geen ritueel van. Ik plan ook niet wanneer ik vruchtbaar ben. Wij hebben sex als we er zin in hebben en als ik dan zwanger wordt is dat mooi! We zetten er geen druk achter, het moet tenslotte wel uit liefde geboren worden!

20. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik blijf ook altijd even liggen, en idd ook met een kussen onder mijn kont :oops: Heeft tot nu toe nog niks geholpen hahahahaha :)

Deel Deze Pagina