halowa' iedereen heb onlangs al wat erover zitten te babbelen, maar moet toch weer eens eruit' heb zo bang dat tegen dinsdag mijn eisprong al geweest is? en dat ik deze ronde dus pech heb' donderdag waren er blaasjes te zien' dus ik vraag me af of ik tegen dinsdag niet te laat ben ?
Die blaasjes moeten wel eerst groeien en rond de 18 mm springen ze, als het goed is. Vertrouw op je artsen en het kost soms even tijd voordat jijzelf en de arts weten hoe je lichaam reageert op Clomid.
Merci Voor je info' ben soms ongeduldig dat is mss wel mijn fout' Maar heb zo iets van, wacht nu al zoooo lang dat ik het echt besterf'
Hey hey, ik hoop voor je dat ze op tijd zijn! Maar wat mol81 rond de 18 mm dan gaan ze de iui doen. Mijne waren donderdag 18 mm gisterenochtend de pregnyl vandaag de iui. Ik dacht juist dat ze bij mij te vroeg waren!! Succes ik denk dat ze wel weten wat ze doen !
Succ6!!!!! ik zit nu normaal als ik goed reken op cyclus dag 9' en vorige week donderdag waren ze nog te klein dus ben benieuwd dinsdag' Maar de arts begon al te praten over kansen° en anders moest ik volgende ronde met 2xclomid beginnen dus pfff ergens begin ik dan weer te denken zou hij er niets goeds inzien' maar hoop dat Ze nog eventjes blijven hangen '
De artsen kunnen aan de hand van de echo redelijk goed inschatten wanneer de eisprong zal zijn. Vertrouw op hun oordeel. Je zo druk maken is alleen nadelig voor jezelf, want op deze manier is het allemaal echt niet vol te houden... Helaas bestaat zwanger worden via het medische circuit uit vooral heel veel geduld hebben en de controle uit handen geven. Succes!
Als je nu op cyclusdag 9 zit kan het best zijn dat je dinsdag nog niets ziet. Bij mij sprong het eitje meestal rond dag 18. Ik moest vanaf dag 7 (na de inname van Clomid) om de dag terug naar het ziekenhuis. Zo kon de gyn met de echo's zien of er eitjes groeiden en op springen stonden. Bij mij is de Clomid drie keer opgehoogd en uiteindelijk werkte het spul voor mij niet. Echt, je moet geduld en vertrouwen hebben. Anders red je het niet in de MMM met alle spanning en het geleefd worden. Sterkte meid!