weet niet of ronde 1 wel succ6vol word?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sarah1989, 27 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    halowa' iedereen

heb onlangs al wat erover zitten te babbelen,
    maar moet toch weer eens eruit'

heb zo bang dat tegen dinsdag mijn eisprong al geweest is?:(
    en dat ik deze ronde dus pech heb'
    donderdag waren er blaasjes te zien' dus ik vraag me af
    of ik tegen dinsdag niet te laat ben ?

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Die blaasjes moeten wel eerst groeien en rond de 18 mm springen ze, als het goed is. Vertrouw op je artsen en het kost soms even tijd voordat jijzelf en de arts weten hoe je lichaam reageert op Clomid.

3. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Merci Voor je info'

ben soms ongeduldig dat is mss wel mijn fout';)
    Maar heb zo iets van, wacht nu al zoooo lang
    dat ik het echt besterf'

4. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey, ik hoop voor je dat ze op tijd zijn! Maar wat mol81 rond de 18 mm dan gaan ze de iui doen. Mijne waren donderdag 18 mm gisterenochtend de pregnyl vandaag de iui. Ik dacht juist dat ze bij mij te vroeg waren!! Succes ik denk dat ze wel weten wat ze doen ;)!

5. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

Succ6!!!!!:)

ik zit nu normaal als ik goed reken op cyclus dag 9'
    en vorige week donderdag waren ze nog te klein
    dus ben benieuwd dinsdag' Maar de arts begon al te praten over kansen° en anders moest ik volgende ronde met 2xclomid beginnen
    dus pfff ergens begin ik dan weer te denken zou hij er niets goeds inzien' maar hoop dat Ze nog eventjes blijven hangen ':)

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De artsen kunnen aan de hand van de echo redelijk goed inschatten wanneer de eisprong zal zijn. Vertrouw op hun oordeel. Je zo druk maken is alleen nadelig voor jezelf, want op deze manier is het allemaal echt niet vol te houden... Helaas bestaat zwanger worden via het medische circuit uit vooral heel veel geduld hebben en de controle uit handen geven. Succes!

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Als je nu op cyclusdag 9 zit kan het best zijn dat je dinsdag nog niets ziet. Bij mij sprong het eitje meestal rond dag 18. Ik moest vanaf dag 7 (na de inname van Clomid) om de dag terug naar het ziekenhuis. Zo kon de gyn met de echo's zien of er eitjes groeiden en op springen stonden. Bij mij is de Clomid drie keer opgehoogd en uiteindelijk werkte het spul voor mij niet. Echt, je moet geduld en vertrouwen hebben. Anders red je het niet in de MMM met alle spanning en het geleefd worden. Sterkte meid!

8. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Bedankt meiden,

laat Jullie alvast weten wat ik dinsdag te horen krijg':)

Deel Deze Pagina