hoveel kilo zijn jullie aangekomen en weer kwijtgeraakt na de bevalling en hoelang duurde dat en wat moest je ervoor doen? ik ben 33 weken zwanger en 20 kilo erbij
Ik ben 22 kilo aangekomen, ik was 68 aan het begin en 90 op het eind van mijn zwangerschap. Ik heb me net nog gewogen en ben nu 77 kilo, dus alweer 13 kilo kwijt. En daar heb ik niet veel voor gedaan, behalve bevallen en een buikgriep.
ik ook iets van 20 kilo, maar wil het er niet allemaal af hebben. vind het wel fijn om wat extra vlees te hebben. ik woog eerst zo`n 46 kilo. maar het gaat er wel snel af, maar ben dus goed aan het snoepen om het te houden
Bij mijn 1e zwangerschap 11 kilo aangekomen en na een week al 14 er af! Ik ben benieuwd hoe het nu verloopt.
22 weken zwanger en tot nu toe 5 kilo erbij. Nog niets eraf, daar moet ik nog een paar maanden voor wachten.
Ik ben nu bijna 34 weken en ook al meer dan 20 kg aangekomen, ik houd wel erg veel vocht vast. volgens de verloskundige ben je dat na een paar dagen weer kwijt maar ik vrees dat dat er ook veel vet bij is gekomen ook al snoep ik niet meer als voor de zwangerschap. ik zie wel hoe et gaat!
ik ben nu 32weken zwanger en ben al 15 kilo aangekomen, vind het nog best mee vallen.. ik ga er straks hard aan werken om het er weer af te krijgen....
Ik ben nu bijna 31 weken, en ik ben nu 14 kilo aangekomen. Ik was 56, nu dus 70 kilo. Hopen dat het er snel weer afgaat,
ik ging vanmorgen op de weegschaal staan ben nu 20 kilo aangekomen en 34 weken zwanger vind het wel erg veel maar ja trainen we erna wel weer eraf
he wat grappig, je bent 1 dag verder als mij en evenveel aangekomen. Ik snoep wel iets meer als ervoor, maar probeer wel uit t e kijken, trouwens zoveel kan ik niet eten, krijg snel last van oprispingen
ja ik heb ook heel veel last van maagzuur. maar ik heb toch regelmatig de mac donalds opgezocht ben wel iets makkelijker geworden maar niet veel. haha zit nu ook met een stuk choclade achter de computer slecht he?!
ik ben nu ruim 38 weken en ook ong 20 kilo aangekomen...zie zo aan de reacties dat ik toch niet de enige ben! ik merk het vooral aan mijn bovenbenen en mijn billen...daar zijn echt de extra vetjes gaan zitten! ben wel minder steng al normaal, maar toch snoep ik niet overdreven ofzo... Wil ze er straks wel echt weer vanaf hebben!
Ik ben nu 32 weken zwanger en nog maar 3 kilo aangekomen Hoeveel er straks weer af gaat weet ik nu nog niet
Ik ben morgen 30 weken zwanger, en bijna 17 kilo aangekomen. Waar het vandaan komt zou ik niet weten, wel dat het ooit weer eraf moet Van 60 naar ongeveer 77.
Ik ben bijna 32 weken en ben nu 13 kg bijgekomen! Ik vind dit resultaat zeer bevredigend aangezien ik bij mijn eerste zwangerschap 32 kg was aangekomen! En daar heb ik meer dan 2 jaar voor moeten werken om het er terug af te krijgen!
bij mij zijn het ook vooral mijn benen ik heb voor het eerst selliutes maar dat trekt vast wel weer weg.
Ben nu 34 weken zwanger en van 73 naar 89 kilo gegaan 16 kilo dus denk dat ik ook wel op de 20 kom tegen t einde.. Ook ik baal er behoorlijk van maar zo te zien zijn er aardig wat meiden die rond de 20 zijn aangekomen word sporten straks als de kleine er eenmaal is..