sorry meiden maar ik denk wel dat het punt is overgekomen. ennuh ik heb nooit een miskraam gehad dus kan niet spreken dat ik hetzelfde ervaar als jullie. zij vroeg zich iets af en is daar onrustig over. ik heb zelf ook een extreem vroege echo gehad, dit was puur toeval die echo stond al gepland voordat ik zwanger was. dit was voor cystes gewoon een controle. maar ik begrijp jullie wel hoor, maar denk niet dat het zin heeft om hier over een zin die misschien verkeerd verwoord is te gaan vallen en het eigenlijke topic uit het oog te verliezen
Staat Enschede het slechts aangeschreven? Heb er ongeveer een maand doorgebracht tijdens de zwangerschap, daar onder de gyn gestaan, om de twee weken echo gehad, en daar bevallen.. en ben er heel tevreden over. alleen heb ik bij de eerste echo het zelfde meegemaakt als jou.. (misschien dezelfde echoscopiste gehad? zo'n manwijf ? ) ik kwam met 5,4 en je zag alleen een vruchtzakje.. geen hartactie. We maakten een afspraak voor twee weken later, ook zei ze tegen mij, dat het nog geen "zwangerschap" was en er van alles kon gebeuren. Niet leuk om te horen.. maar tja wel de waarheid.. ook al hoor je hem liever niet.. (had ook liever gehad dat ze niks had gezegt ) Kreeg trouwens ook een uitwendige echo. Maar goed door zo'n echoscopiste te treffen is zo'n ziekenhuis per defenitie niet meteen slecht ofzo. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent en je k*t voelt door de opmerking van de echoscopiste, maar ik zou het gewoon ff rustig afwachten! En je NIET te druk proberen te maken.. Maar als je in de 4e week zit, dan is je nod toch nog niet geweest? of reken ik verkeerd?
Ik denk dat wel is overgekomen dat de topic starter het stukje over MK's niet zo heeft bedoeld. Ik zie dan ook geen reden voor een slotje op dit moment.
Nuja ik moet zeggen dat jij wel heeeeel vroeg naar de gyneacoloog gaat want je bent vandaag pas 5 weken ver? Heeft natuurlijk niet veel nut om er na 4 weken (wat eigenlijk 2 echte weken zijn) al op de stoep bij de dokter te staan. Gewoon afwachten dus.
Dat hoeft helemaal niet vroeg te zijn! Er bestaat ook nog zoiets als een medische reden. Ik moet zelf ook maandag al. En NATUURLIJK wil je dan graag een hartje of iets anders zien, of dat nou de reden van je bezoek is of niet.
Misschien wist ze niet hoelang ze zwanger was? dat was namelijk wel de reden dat ik bij vijf weken en vier dagen een echo kreeg.. heb namelijk een cyclus van heb ik jou daar.. dus geen idee hoe lang ik zwanger was..
Even een naar bericht tussendoor: Ik had met 5 weken een inwendige echo waarop niets te zien viel. Ze hebben me toen nog een test laten doen die nog wel positief was (kan je ook nog na een mk hebben). Ik moest ook na 2 weken terugkomen maar die heb ik niet gehaald. Een week na de echo kreeg ik een miskraam . Vindt het wel raar dat je geen inwendige echo hebt gehad want rond deze tijd kunnen ze aan de buitenkant 9 van de 10 keer nog niets zien! Ik zou me nog niet te druk maken en gewoon positief erover blijven. En wat heel belangrijk is: Wat zegt je eigen gevoel. Bij mij wist ik gewoon dat het echt niet goed zat, al vanaf dag 1 dat ik een test deed!
ik heb met 6, 3 weken een inwendige echo gehad.. en toen zag ze het vruchtzakje met een hartje kloppen.. en bij 9.4 dagen weer inwendig.... volgens haar kon het pas na 10 weken uitwendig....
ik heb met 5 weken en 4 dagen een echo gehad... en daar zag je toen een heeeel mini vruchtzakje met al wel een kloppend vlekje.... het hartje!
Maar wie zegt dat zei de afspraak heeft gemaakt? Misschien moest het wel @ja kan natuurlijk ook zijn dat ze niet weet hoe ver ze is! En ik moest omdat ik een mk heb gehad ook eerder komen dan 12 weken (met 8 weken) volgens haar kon het pas na 10 weken uitwendig.... @ hoeft niet hoor, heb ook met 9 weken en 5 dagen een uitwendige echo gehad! als je maar een volle blaas hebt jessica
Ja dan heb je het over 9w5d. Das toch heel iets anders dan 4 of 5 weken. Ook al heb je dan een volle blaas zie je nog geen zak hoor uitwendig.
Ja dan heb je het over 9w5d. Das toch heel iets anders dan 4 of 5 weken. Ook al heb je dan een volle blaas zie je nog geen zak hoor uitwendig. @duhh ik gaf ook andwoord op momtobe! Quote:en bij 9.4 dagen weer inwendig.... volgens haar kon het pas na 10 weken uitwendig.... En Moon85 kijk maar in m'n album uitwendig met 8 weken en 5 dagen En donderdag bij de 9 maandenbeurs bij de kruidvat stand ook een echo gehad met volle blaas ook uitwendig met volle blaas toen was ik 9 weken en 5 dagen, dus je ziet het het ''kan'' dus Met 4/5 weken zie je indd ''geen zak'' uitwendig dan moet het inwendig. jessica
Nou ik heb met 5,4 toch echt een uitwendige echo gehad, en je zag dus echt wel wat hoor (vruchtzakje) . Dus dat klopt niet helemaal...
Idd mijn schoonzus heeft aan 7 weken een uitwendige echo gehad en je zag alles er perfect op,vruchtzakje en babytje enz.
ik vraag mij echter af of een excuus voor de meiden die me verkeerd begrepen hebben niet voldoende was ik heb mijn excuus aangeboden en ik dacht dat dit een forrm was waar je lekker je ei op kwijt kan maar dus niet ik word aangevallen omdat ik iets verkeerd heb geformuleerd en dat ondanks ik op pagina een of twee al mijn excuus aaan bied wat willen jullie nog meer!
Waarom? Tis toch niet jouw topic? Als hier dingen staan die jij niet prettig vind om te lezen omdat ze erg pijnlijk voor je zijn, sla het topic dan over. Rasta zit nu met een onrustig gevoel en ik dacht altijd dat wij hier als medeforummers zo voor elkaar klaarstonden? Nou, na het lezen van dit topic schaam ik me wel, ook al heb ik in eerste instantie niet gereageerd. xx