Hallo allemaal, Ben deze maand weer begonnen met ovulatie testen van zwanger & kids. Ik heb tot nu toe vier cyclussen van 26 dagen gehad. De eerste duurde 37 dagen, net na het stoppen met de pil. Ik zit nu op cyclus dag 16 en heb nog steeds geen positieve ovulatie test. Ik voel sinds gisteravond wel wat krampen en heb heel veel doorzichtige afscheiding. Heb dus het gevoel dat m'n eisprong eraan komt, maar de test zeg dus van niet. Moet ik doortesten? Het werkt een beetje verwarrend merk ik. De bovenste test is van gisteravond, de middelste van vanochtend en de onderste van vanmiddag 14uur. De onderste is nog iets donkerder opgedroogd maar nog steeds niet knal positief. Bovendien, mocht nu m'n eisprong eraan komen (binnen 24-48uur), dan is dat wel erg laat toch, want ga ervan uit dat ik weer een cyclus heb van 26 dagen. Ik heb overigens zaterdagnacht seks gehad en verder niet. Dit gaat verder vandaag of morgen ook niet meer lukken, aangezien we beide onregelmatig werken. Heb ik dan alsnog kans op een zwangerschap? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Wanneer ben je gestart met testen? Het kan maar zo dat je cyclus nu gewoon wat langer is. Ik zou gewoon blijven doortesten.
Ik ben begonnen met testen op cyclus dag 10. Ik zal morgen eind van de ochtend weer eens testen. Kijken of het dan positief is.