Levensgevaarlijk is zwaar overdreven hoor!!! Zelf zou ik een ladyshave kopen, want ze zit er toch mee.
Ik ben op mijn 10e begonnen met scheren en ik heb daar echt spijt van. Ik deed het echter 'stiekem' dus mijn ouders konden mij niet tegenhouden. De haartjes komen steeds harder terug, je hebt last van irritaties. Ik zou haar ook eerder laten bijknippen en over een paar jaar pas beginnen met scheren, of nog beter zelfs een andere ontharingstechniek.
ik had als kind scheermes van zus te pakken. ging me benen wel even doen (zat amper haar op) en haalde hem compleet open. In de badkamer leek er wel alsof er een moord was gepleegd haha. water maakte het erger dan het was. Daarna echt ff bang geweest van die mesjes. nu zijn de mesjes van nu niet meer als die van toen maar toch. Ik denk dat ik voorlopig laat knippen en scheermesjes klaar leg voor als ze er aan toe is. voor armen en benen gebruiken we soms veet ontharinscreme. ze is pier wit, blond en blauwe ogen maar ivm turks bloed nog al wat zwarte haren op armen en benen. in groep 6 werd ze er om gepest dus hebben het zo verwijderd. nu is het een stuk minder terug gekomen trouwens en gebruiken we niks meer
Ik ben net gebeld door de kinderarts. Er is niets gevonden tijdens het hormoononderzoek. Volkomend gezond en normaal Hij verwacht dat ze iets eerder in de puberteit zal komen dan haar klasgenootjes, maar dat is geen probleem en ook niets aan te doen. Mocht het onverhoopt toch ineens de spuigaten uitlopen, mag ik altijd bellen. Top! Nu dus even een oplossing vinden voor de haartjes onder haar oksels. Ze zit er wel wat mee, ze wil niet voorlopen op de kinderen van haar klas. Een ladyshave zoals boven geopperd lijkt me een prima plan.
indd ben u ook over op ontharingscrème van veet. stinkt super erg maar pijnloos. even smeren onder de oksel, intrekken en je kunt de haartjes zo wegvegen met een spateltje die er bij zit . gelukkig dat de onderzoeken binnen waren en goed