hallo, gisteren was mijn ongesteldheidsdag, normaal ben ik steeds vrij stipt heb tot nu toe nog niets gezien, dus geen maandstonden heb gisteren een test gedaan die was negatief nu heb ik de calculator gebruikt en die zei me dat ik pas morgen mag testen heb wel zwangerschapssymptomen moe, misselijk na eten, droge mond, zere borsten,diarree deze nacht heb ik veel buikkrampen gehad kan het zijn dat ik te vroeg getest heb? of moet ik de test toch maar geloven het was de life test (delhaize) die ik heb gebruikt groetjes miesje
je kan er nog zo weinig van zeggen meid.. ik zou een paar dagen wachten en dan weer eens testenn (in de ochtend testen is ut beste) ik hoopp voor je dat je natuurlijk zwanger bent
ik ken die testen niet ... sorry maar ik zou als je ongie uit blijft idd over een paar dagen weer testen! succes en hopelijk ben je zwanger! xx Swiggy
ik heb normaal een cyclus van 30 dagen laatste menstruatie was op 15 febr dus ik heb gisteren getest op 15 maart februari is echter een korte maand en ik zag op de calculator dat ik dus pas mag testen op 17 febr misschien is er dus nog hoop? volgens de pendel van caruli zou ik deze maand zwanger zijn vandaar dat ik zo erg hoop dat het wel zo is groetjes miesje Code:
hallo gisteren zou ik ook mijn ongi moeten krijgen als ik van 32 dagen uit ga, maar ik heb ook al 2 x een cycles van 34 dagen gehad. ik kan vandaag ook testen,maar ik wacht tot zondag als de duivels er nog niet zijn,want als ik van 34 dagen uit ga ,is morgen mijn nod...dus ik wacht nog ff. ik ben wel al een weekie ongeveer misselijk,en heb volgens mij ook een innesteling gevoeld op 7 maart,een vreselijke pijn steek in mijn buik. dus ik hoop dat het dit keer raak zal zijn! groetjes love31
Ik hoop voor jullie dat de niet komen en dat jullie straks een mooie positieve test in handen hebben! Zondag lijkt me een goed moment om te testen.
hallo allemaal, jammer maar helaas ik ben toch weer niet zwanger nu begint het zwaar te worden hoor volgens de pendel zou ik deze maand zwanger zijn, had me er zo op voorbereid maar het valt me echt wel tegen nu zijn nu reeds een half jaar verder, duurt me nu wel echt lang bij onze eerste dochter hebben we ook een jaar moeten proberen, maar toen was ik nog 10 jaar jonger nu begint de tijd toch wel wat te dringen allemaal wel erg bedankt voor het duimen groetjes miesje
halokes, oh wat jammer toch . hopelijk volgende maand meer geluk! (ook van belgie van de kempen! ) groetjes en volhouden
mies, trek je niet zo veel aan van dat pendel gebeuren meid, tis puur een gok, en zoals elke maand is het fifty-fifty...tis leuk als het toevallig uitkomt, maar het rotte er van is dat, en dat zie je nu aan jezelf je je er nog op in gaat stellen ook.....met alle teleurstelling van dien...... veel succes de volgende ronde, liefs smoekie
Hallo Miesje, Mijn laatste menstruatie was op 17 februari, heb ook al getest zaterdag maar was negatief