Wie o wie heeft er thuis de pop-up beker van mepal? Ik ben namelijk op zoek naar een goede drinkbeker voor mijn zoontje van bijna 3. Nu wil ik weten of de beker wel of niet lekt als de pop-up tuit naar boven is. Dus als hij hem vergeet te sluiten en hij ligt ergens, blijft dan al het drinken erin? En weet er iemand eventueel een ander goed alternatief met iets meer inhoud dan 250 ml? Ik wil de beker vooral gebruiken als we op stap gaan.
die lopen idd dan gewoon leeg. mijn dochter heeft deze en als hij omvalt is alles echt nat http://www.kidsatlunch.nl/images/P/image020-05.jpg
Is een Contigo beker niets voor hem? Travel Mugs - Water Bottles - Kids Cups - Coffee Mugs - Contigo - Contigo Europe Wil er eentje voor onze zoon kopen. Heb een mepal pop up, maar ik vind de knoppen erg stug. En open lekt ie als een tierelier.
Deze heeft mijn zoon ook, loopt idd gewoon leeg als het dopje 'omhoog' is. edit: mijn zoon heeft dan de cars variant niet dora
Het is wel een Hele fijne beker door dat het tuitje op een rietje lijkt en makkelijk te openen/sluiten voor kinderen als je ophet rode 'knopje' drukt schiet het tuitje/rietje eruit en als je klaar bent duw je hem naar Beneden. Je kan hem ook helemaal uit elkaar halen (dop) en in de vaatwasser doen. Hier de prinsessen en hello kitty varianten met bijpassende lunchbox
ja die lekt idd als het tuitje open is. maar deze Bekers en drinktuiten < Nûby, had ik voor mijn kids, superhandig!
Bij mij lekte hij de eerste keer ook totdat mijn vriendin vertelde hoe je het rubbertje goed moet doen en bedenk me nu ineens ook......de grijze knop goed aandraaien! Echt dan lekt hij niet meer en dot hij het wel....dan terug mee naar de winkel.