Zwanger, maar toch nog twijfel.. bekend?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamsie21, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Hallo dames,
    Graag wil ik jullie mening weten over mijn gevoel...
    Ik heb 5 testen gedaan, allemaal positief.. zere borsten, af en toe misselijke, veel naar t toilet, slecht slapen.. je kent t allemaal wel..
    Heb morgen mijn eerste echo! Toch nog bang teleurgesteld te worden.. dat er gezegd word, je bent niet zwanger? of zo iets raars...

Ik weet het, het klinkt heel raar.. maar ik moet gewoon bevestiging hebben. Wil het zien.. het hartje horen kloppen..

Herkent iemand dit? :(

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja heel herkenbaar hoor! Ik had ook nog af en toe wat bloedverlies. En ging pas symptomrn krijgen zoals misselijkheid vanaf 6 weken. Voor die tijd heb je, je tweede streepje of je zwanger in het scherm staan maar voor je gevoel kan er net zo goed niks zitten in je buik.

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zie dat je 8 weken bent nu! Haha ik kreeg met 6,3 al echo omdat het via ivf ging ( bbz uitsluiten en kijken of ze je kunnen wegbonjouren naar de verloskunde afdeling) dus heb minder lang met dat gevoel hoeven zitten.

4. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ja precies! ik heb nu ook af en toe nog wat bloed.. maar niet als ik afveeg hoor, moet wel echt met een wc-papiertje erin zeg maar. (sorry voor de uitleg)

Morgen komt dan eindelijk die bevestiging, kan niet wachten. Heb ook nog niet echt een buikje.. alleen enorme borsten haha. en jij?

5. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ja 8 weken inderdaad.. maar is niet zeker hoor.. dat is gerekend vanaf mijn laatste menstruatie, maar mijn cyclus was onregelmatig, dus ik weet niet wanneer bevrucht bent zeg maar haha..

Oh dat is wel vroeg inderdaad! wel fijn dat je niet zolang in die onzekerheid zat..

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier een flinke buik maarja je kunt mijn termijn zien...en borsten beetje voller maar meer niet.

7. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ja ik zie t 27 weken alweer.. Zie dat sommige met 6 weken al een buikje hebben. Bizar dat het per persoon zo verschilt.. ik heb nog niks :( haha

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meis, met 6 weken heb je alleen een buikje doordat je darmen opgezet zijn van de hormonen!
    Het ECHTE buikje zie je pas vanaf een week of 14 (soms later).

Onzekerheid is normaal! Bevestiging kun je steeds 1 keer krijgen met een echo maar dan zit je weer een tijd zonder. Ook tests blijven doen helpt niet want het zwangerschapshormoon zit nog een tijdje in je bloed ookal zou het fout gegaan zijn.
    Beter is dus om afleiding te zoeken tijdens die onzekere buien.

9. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Oh.. ja zo zie je maar hoe weinig ik van de buikjes af weet haha..

Ja dat is ook zo, alleen op mijn werk kan ik niet zoveel afleiding vinden. Zit alleen op een kamer, en nog niet iedereen hier weet t.. Achja, zal wel goed komen!!

10. nursie29

nursie29 Lid

13 jan 2013
    63
    0
    0
    Ik herken het wel hoor. Alleen bij mij had het met negatieve ervaringen daarvoor te maken (2 miskramen) dus erg spannend en ook niet geloven totdat je een hartje ziet kloppen.
    Als het je eerste is, is het niet zo vreemd dat je nog niks ziet. En mocht je iets zien dan is het een darmenbuikje.
    Bij mij zag je ook pas wat rond de 21 weken.

11. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Oke.. ja dan snap ik het! ik heb in principe geen reden voor angst.. maar ja, is normaal..

Oh oke, ik dacht die zijn gewoon vroeg met een buikje haha!
    ben benieuwd morgen

Deel Deze Pagina