te warm s nachts?pyama+slaapzak+deken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vlindertje85, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier romper met korte mouw, dun pyjamatruitje (geen broekje), dunne slaapzak en alleen een laken. Zonder slaapzak kruipt ze het hele bed door dus dat is geen optie. En door het strak instoppen van het laken blijft ze redelijk goed liggen.

2. Anasthesie

Anasthesie Actief lid

17 jul 2009
    239
    0
    0
    Brabant
    Leuk, die forum - op moment dat jij met het probleem loop, open jij het en voila! :D
    Ik heb gisteravond romper lange mouw + pyjama + dunne slaapzak zonder mouw gedaan maar ik denk dat ze toch te warm had. Dus vandaag romper lange mouw + slaapzak en als het 's avonds afkoelt, doe ik het raam dicht.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vannacht in de romper met lange mouwen in de inbakerzak en verder niks. Mevrouw had het warm genoeg.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Voor mijn zoontje is dit nu te warm. Hij slaapt in een luier, katoenen pyjama (nu zonder broek) en een dunne slaapzak (hema badstof) zonder mouwen. Verder liggen er in zijn bedje een dunne katoenen deken en een laken maar die gebruikt hij eigenlijk niet. Hij is nog nooit wakker geworden van de kou maar ieder kind is hierin anders.

Draaien is trouwens met 7 maanden helemaal niet erg. Hij wil gewoon graag in een lekkere houding liggen. Met 7 maanden zijn kinderen prima in staat om ook weer terug te draaien en niet met hun neus in het matras te gaan liggen (ligt trouwens ook helemaal niet lekker)

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Mijn zoontje heeft vannacht in een dun, katoenen boxpakje geslapen met daaronder een rompertje. Hij lag onder een laken en dekentje maar dit vond hij blijkbaar te warm want hij bleef met zijn beentjes stampen tot dit weg was...
    Wij hebben ook echt wel een zweetventje! Hij is nog zo klein maar gisteren stonden de zweetpareltjes echt op zijn hoofdje toen hij bij me aan het drinken was en hij had gewoon een korte broek met t-shirt en romper aan.

Vind het ook wel lastig om nu met hem buiten te gaan omdat hij eigenlijk voldoende heeft aan een romper alleen maar krijg al zo vaak commentaar dat ik hem te licht aankleed... :(

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

na prikjes mag je de eerste 24 uur niet inbakeren!!!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier alleen romper in de slaapzak, en een dekentje over hem heen die na 10min weer van hem af ligt met zijn getrappel.

Wat iemand al zei: Nekje voelen is de beste test om te controleren of ze het te warm hebben of niet

8. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    ok thanx allemaal voor de reacties,iedereen doet het ook weer anders lees ik wel.maar het is nu opeens ook zulk vreemd weer. heel warm opeens en volgende week weer kouer.ik heb jesse vandaag dus maar een romper met lange mouwen aangedaan en zo in de slaapzak gedaan met geen mouwen.je kunt ze gewoon bij de hema kopen in allerlei kleurtjes.en gewoon zn deken +laken tot onder zn borstje.zal zo nog ff voelen dan kan ik de deken nog wat optrekken als hij koud word.groetjes

9. tulip

tulip Niet meer actief

wat een geweldig idee, dat ik daar zelf niet opgekomen ben.:D

Deel Deze Pagina