Onze dochter kan nu zelfstandig zitten en dus kan ze nu mee op de fiets en in het winkelkarretje. We hebben van t weekend even een stukje gefietst om gwoon s effe te proberen en ook omdat het weer het er eindelijk voor was We zijn alleen even de straat uitgefietst dus nog geen 500 m... Hoe lang mag je eigenlijks met zo'n kleine fietsen en hoe lang kan ze in zo'n winkelwagentje.. In het winkelwagentje heb ik t kussentje van ikea dr achter die in de ikea-eetsoel past..lijkt mij comfortabeler nmlk. bye
Men zegt altijd zolang je lindje goed kan zitten, zo lang mag ke ook zitten. Ik.moet eerlijk.zeggen dat ik.niet weetnhoelang mijn zoon per dag zit... hoe.oud is.jouw dochter? De eerste keren zijn we.niet langer dan een lwartier.gegaan. onmiddels.zit.hij.gerust een uur. wij.wonen afgelefenen en de eersre supermarkt.is.4 km.verder mooio.ritje nu met dit.prachtige weer
Ik ben begonnen met 10 minuutjes en ga nu steeds wat langer fiesten. Ze kan al een tijdje goed zitten en zit heel de tijd los. Als je dochter goed kan zitten en alleen kan blijven zitten kun je beginnen met eerst kleine stukjes van 10 a 15 minuutjes.
Fietsen is met 9 maanden en winkelkarretje 1 jaar. Tenzij ze al zo oud is zal ik hetecht niet doen als ze nog maar net kan zitten. Dat kan haar ruggetje echt nog niet aan.
me dochter is bijna 10 maanden...Ik heb geen idee hoe lang ze achtereen kan zitten want ze is namelijk een wiebelkontje...maar ze zit wel het meeste... Ik zag ook al wel dat de winkelwagentjes best een groot zittertje erin hebben...dus 1 verkeerde beweging en ze zou opzij kunnen vallen...daar wacht ik nog maar even mee...zou niet willen dat dr wat gebeurd..dan maar van uit de maxicosi kijken