Kan je daardoor te weinig vruchtwater hebben : Ik drink niet zo veel en heb al 2 wekn diarree, dus verlies best wat vocht. Weet iemand of dat er invloed op kan hebben? Ik maak me nu echt zorgen, bang dat de baby onv. vruchtwater heeft.
het is echt belangrijk dat je veel drinkt, zeker als je diarree hebt! waarom drink je niet veel? 2 weken diarree en weinig drinken is ECHT niet goed, als ik jou was zou ik even naar de huisarts gaan om iets te krijgen tegen de diarree, je lichaam maakt het vruchtwater wel aan maar ten koste van jou dus des te belangrijker dat je genoeg drinkt.
Ik rust wel goed uit, maar dat drinken gaat echt slecht. Moet ook heel veeeeeeeeel plassen, misschien dat ik daarom geen zin heb om te drinken. Zal er echt op moeten letten. Jeej, weer een zorg erbij
DE ha wilde nix geven, ze zei pas als je 6 weken diarree hebt krijg je wat van me. En ze vond 2/3 x op en dag ook niet zoveel. Pas als ik 10 x op een dag diarree had, zou het erg zijn volgens haar.
Ik dronk ook te weinig. Was steeds erg duizelig, en toen bleek mijn urine te geconcentreerd, dus ik dronk veel te weinig. Ik heb mezelf er gewoon toe gezet. Dan maar 10 keer op een dag naar de wc, maar je moet gewoon een pot thee zetten en leeg drinken. En flesjes water meenemen helpt ook. Het is voor je gezondheid he, en die van je baby! Over je vruchtwater, dat weet ik niet. Je baby zal wel nemen wat hij/zij nodig heeft, maar dat betekend misschien dat je zelf sneller uitdroogt, zeeeeker in combinatie met diarree.
Jah vies praatje maar je heb diaree en diaree...waar je echt zorgen bij moet maken is als het er ook weer uit komt als water....daar droog je super snel van uit
van uitdroging kun je superziek worden, als je hoofdpijn en duizeligheid krijgt, en het gevoel dat je "wegzakt" zeg maar, weet je dat je echt veeeel te weinig vocht binnenkrijgt. ben 1x uitgedroogd geweest, na een aantal dagen bovenstaande klachten en extreme moeheid begreep ik wat er loos was. na een paar dagen fruit, water en ors was ik er weer bovenop.