Geen id of hier al eens een keer een topic over is geweest. Ben nieuw dus mag daar vast gebruik van maken haha Ik las net het topic over in het openbaar voeden en dat bracht me op dit idee. Wat is de gekste plek waar jullie gekolft hebben? Dus niet saai op je werk (tenzij het een hele spannende plek is natuurlijk) Ik heb zelf een heel lijstje Picknickbankje bij parkeerplaats in Engeland Tussen de grazende paarden Tussen slapende paarden In de bosjes tussen 2 weilanden Op heel veel verschillende franse toiletjes van restaurants en gites. In een make-up ruimte van een fotoshootbedrijf. In de auto op een heel druk tankstationparkeerterrein in Frankrijk Ben benieuwd naar jullie plekken!
Kolven, hmm op een toilet van een outdoorcenter en in een server-ruimte in het Gelredome Verder veel hotelkamers vanwege mijn werk. En een keer in de auto geloof ik. Dus valt wel tegen
Het Gelredome vind ik dan wel weer cool. Lekker veel lawaai in de serverruimte zeker?! (en daarbuiten vast ook, of geven ze ook stilteseminars in het Gelredome??)
Eindeloos vaak in de auto, ook rijdend In de kelder van een kasteel (niet afsluitbaar) In een grime-ruimte in de Doelen In kolfruimtes bij klanten (bedrijven) waar ik moest zijn Brrr, niet op wc's!
In de auto, rijdend of niet. Op een heel klein houten wc hokje bij een overvolle "strandtent"/terras in A'dam. Er was een wachtrij van plassende... Gelukkig was dat om weg te gooien, ik had al een aantal glaasjes prosecco op tijdens het vrijgezelle feestje van mijn schoonzus.
Restaurant van de Diergaarde, met mijn neus naar de muren rug naar de zaal. Kind was nog geen vier weken en kon nog niet aan de borst.
Rijdend? Niet zelf dan neem ik aan? Die op de wc's was voor mij ook om weg te gooien hoor! Was weekendje weg zonder kind.
eigenlijk niet veel... gewoon thuis en op het werk natuurlijk 1x in de auto in een parkeergarage (tussen het eten en de theatervoorstelling door...) en een keertje dat je we 's nachts terug reden van vakantie, in de auto (de kleine bleef maar slapen...), dus we konden daardoor gewoon doorkarren hihi verder heb ik zelf alleen maar live gevoed...
euhm... ja, ik wel ja. Chronisch tijdgebrek, veel te lange dagen en teveel reistijd. Maar ik had het wel goed geregeld, technisch gezien, hoor
Nee ik zou niet weten hoe je onopvallend moet kolven, je zit toch met een hele fles plus connector aan je tiet en de motor is ook niet heel subtiel, tenminste met mijn freestyle. Mijn collegaatje zei van de week toen de kolfruimte bezet was "wat mij betreft kan je t gewoon hier doen", maar thanks but no thanks, teveel inkijk en inloop in onze kamer... ik houd t op thuis, bij mams en schoonmams, en in de muffe bezemkast die voor kolfkamer doorgaat op het werk. Als ik weer voor het werk met de auto het land door moet, zal ik weleens in de dichte auto (achterbank valt nog minder op denk ik) kolven op de parkeerplaats met een doek erover ofzo, maar als mijn mannelijke collega mee is gaat hij maar mooi even koffie drinken!
gekste plek was wel een homo parkeerplaats (wisten wij veel) viel ons wel op dat er allemaal mannen kwamen die het bos in gingen... op een duur fietsen er wat pubers langs en die roepen allemaal homo's Toen dacht ik wel oeps...
Heb 10.5 maand fulltime gekolfd, maar geen spannende plekken. Het was of thuis of in de auto (man die reed). Ik stopte de kolf onder mijn hoofddoek, dus niemand had iets door als we in de file stonden oid.
Nou; medela kolf installeren aan je voedings bh, (winter)jas ervoor hangen (open aan doen) en rijden maar! Kolf zit goed vast en zuigt vacuüm dus het werkt prima!
Dit doe ik dus nu ook vaak, na het lezen van jou post... werkt echt prima en hoef niet te wachten, kan zelf wat langer kolven om mijn productie te verhogen. Ik doe een vest verkeerd aan (rug op buikzijde zeg maar) en niemand die iets ziet.