hi meiden, Komende vrijdag heb ik de terugplaatsing van de laatste cryo in m'n eigen cyclus. Morgenavond moet ik Pregnyl spuiten, dus maandag is m'n eisprong. Nu zit ik te denken... Ik dacht dat ik 3 dagen na m'n eisprong de terugplaatsing zou hebben... De verse was ook 3 dgn na de punctie en ik dacht dat de overige embryo's op de derde dag werden ingevroren (in Tilburg). Denk ik nou verkeerd? Of moet de terugplaatsing wel eerder...? Suf eig, dat ik twijfel aan de planning van de artsen
Cryo terugplaatsingen zijn meestal dacht ik 5 dagen na ovulatie. Althans in onze kliniek. Ze laten de emmy nog even doorgroeien tot blasto fase (das meestal op dag 5)
een verse terugplaatsing is inderdaad 3 dagen oud, een cryo laten ze 1 dag langer door groeien. dus in ons geval zijn ze 4 dagen oud. wij zitten in Rotterdam, maar weet toevallig van een vriendin dat ze in Tilburg het zelfde werken
Hoi nvbr, Ik weet niet of je het je nog kan herinneren maar ik zat ongeveer twee jaar geleden in hetzelfde groepje als jij. Ik zie ineens je naam en ik dacht heee ik ken jou!! Toevallig heb ik gisteren een terugplaatsing gehad van een cryo in eigen cyclus ook pas na 5 dagen want ik heb vorige week maandag avond de pregnyl moeten zetten. Ik zit in Rotterdam nu via Amphia Breda. We zitten dus weer samen op het wachtbankje Groetjes
Ik heb vandaag een terugplaatsing gehad in mijn natuurlijk cyclus. De cryo is na 5 dagen teruggeplaatst Ben heel benieuwd!!
Ik heb zondag mijn terugplaatsing gehad ook in natuurlijke cyclus cryo is na dag 6 teruggeplaatst dit is de tweede keer ben super nerveus en emotioneel
Hi! Jazeker, ik ken je nog! Ik weet alleen even niet meer in welk schuitje jij zat en in welke ik... maar goed, nu weer in hetzelfde schuitje . Ik ben benieuwd.. Ik verwacht weinig van de tp eigenlijk, het is m'n laatste en de vorige was al geen toppertje. De verse terugplaatsing wel, maar die is uitgelopen op een missed abortion. Dus ik denk dat deze niet eens goed uit de vriezer komt. Ook omdat ze voor de vorige terugplaatsing er drie moesten ontdooien . Misschien negatief gedacht, maar das wellicht ook zelfbescherming.. Spannend voor jou ook weer! Wanneer mag je dan testen? Begin december?
Herken het inderdaad. Was bij de eerste keer ook relaxter dan nu. Ik zit met m'n hoofd al bij de volgende punctie . Maar hopelijk blijft ie zitten, duimduim!
Dit is voor mij de 2de keer Eerste x was na ernstige overstimulatie Raar genoeg was ik toen kalmer Hoop echt dat het blijft zitten jaa
Ja helaas weer in hetzelfde schuitje..... Hopelijk beide ook snel weer positief eruit Pffff wat een ellende heb je alweer achter de rug! Ik hoop toch dat dit jouw lucky one is hoor! Maar ik snap je gevoel wel helemaal, na zoveel teleurstellingen ga je automatisch jezelf in bescherming nemen. Nog twee nachtjes en dan weet je het.....is altijd een drama dat wachten! Ik moet 4 dec voor een bloedtest dus nog even geduld ook hier. In principe nog een week geduld want ik verwacht volgende week woensdag al mijn menstruatie als die komt dan...ik denk dat ik dan al een thuistest kan doen. Vorige keer ook 3 dagen voor de bloedtest positief getest. Dat is dan weer een voordeel dat je met een cryo terugplaatsing niet zo lang hoeft te wachten. Ik weet overigens nog niet wanneer ik ga testen. Vorige keer de test door mijn man laten halen omdat ik niet durfde. Nu ook nog geen testen in huis dus ik zie het nog wel even ik ben nu nog vrij rustig eronder dus hoop dat dat zo blijft. Ik ga duimen voor jou ook hoor!!
Ohjee, nou zit ik net op de wc... verlies ik wat rood bruin bloed Kan je al zo snel richting een menstruatie gaan?? Zit pas op dag 2 na terugplaatsing.
Nee denk het niet hoor. Misschien nog van de terugplaatsing dat ze iets geraakt hebben lijkt me logischer dat zeggen ze vaak ook voor ze beginnen dat je een beetje bloed kunt hebben.
Ja ik moet 4 dec voor de bloedtest maar die is altijd later. Ik verwacht wo/do mijn menstruatie dus daar ergens een thuistestje er tegen aan gooien??... Weet het nog niet ik zie het nog wel even.
Ik hoop het! Ik heb de halve dag veel roze afscheiding gehad. En nu weer bruinig. Beetje buikpijn ook! Had het ziekenhuis gebeld, maar die zei dat ze niet geloofde dat het nu al menstruatie zou zijn. Hopelijk hebben jullie gelijk!!