Hallo Allemaal Ik heb even snel een vraagje. Ik moet zodirect naar mijn werk en heb dus afgekolfd zodat mijn partner de voeding kan geven. Alleen lukt het kolven totaal niet! Ik heb maar 30cc kunnen sparen en ben wel 40 min bezig geweest! alle trukjes geprobeerd maar niets hielp... (van de week had ik zonder moeite 130!) NU heb ik straks een vergadering dus ik kan écht niet tussentijds naar huis. Wat moet ik nu doen? of liever mijn partner Soms geven een klein beetje verdunde kamillethee om zijn honger te stillen als ik nog niet thuis ben, maar dan ben ik binnen het uur weer thuis. (Cailan is er dan ook niet echt dol op) Ik heb voor de nood KV in huis maar wil dit liever niet gebruiken. iemand tips?
Ik zou geen thee geven om z'n honger te stillen. Als ie echt honger heeft, zou ik hem dan toch wat kv aanbieden, denk ik. Kan best begrijpen dat je daar niet zoveel zin in hebt, maar als hij honger heeft, moet je toch iets doen hé.
ik zou in dit geval ook de kv geven. en voor volgende keren zorgen dat je voorraad in de vriezer hebt zodat je niet op het laatste moment hoeft te kolven. elke dag een keer kolven is een goede manier om wat voorraad te maken. succes!
misschien kun je tussentijds nog kolven en kan je man het ophalen om aan je kleintje te geven als je liever geen kv wilt geven? ik noem maar wat ik weet niet of het werkt hoor...
Voor dit soort gevallen is het handig een voorraadje te hebben. Nu heb je daar niks aan dus mss toch maar kv geven of anders je man de kleine laten brengen idd.
Idd zoals al gezegd, een voorraadje kolven zou handig zijn. Maar rustig zitten, en niet stressen is ook heel belangrijk tijdens het kolven. Volgens mij was je vanmorgen wat gehaast? Of niet? Je moest gaan werken, je had een vergadering, je moest dus echt genoeg kolven. Maar dat voorraadje is voor nu natuurlijk niet meer van toepassing, dan zou ik toch kijken voor idd die kamillethee, tegen de honger en anders toch maar een keer flesje kv. Er moet natuurlijk wel iets gedronken kunnen worden . Succes.
bedankt allemaal, het probleem is opgelost hoor! Ze kan tussendoor even naar huis! (En ja een voorraad is handig.... maar daar waren we net doorheen ) Onze vriezer is niet zo groot dus er passen niet zoveel flesjes in..
Gelukkig dat ze even naar huis kan! En dat van de voorraad zul je altijd net zien als je het nodig hebt.
Je borsten maken de meeste melk in het uur, anderhalf uur volgend op een voeding of kolfbeurt. Als je dus nog eens zo teleurstellend kolft, pomp dan niet te lang door, maar kolf een tweede keer, 45 min tot een uur na de laatste keer.